Khao Sok vanuit Phuket

Hallo allemaal,

Nog even en jullie zijn van m’n vragen af, en kan ik me hopelijk voegen onder de mensen die zinnige antwoorden kunnen geven :wink:
Globale planning is om in 11 dagen Bangkok en Chiang Mai ‘te doen’, denk 4 dagen Bangkok en een week Chiang Mai. Als we het gevoel hebben veel van BKK gemist te hebben doen we dat aan het eind nog.

Vanaf Chiang Mai vliegen we naar Phuket op 23 november (voor weinig, dus late aankomst in Phuket). In Phuket willen we ws. niet te lang blijven, liefst gaan we nog voor een dag of 3 naar Khao Sok. Nu lees ik wisselende berichten: Is het park nu wel of niet open? Hoop dat iemand hier recent geweest is en wat info kan geven daarover.

Verder vraag ik me af wat wijsheid is qua accomodatie: Iets in Phuket town zoeken (i.v.m. makkelijk te boeken tours vanaf daar, maar wel een stuk naar het Zuiden –> Niet zo handig wellicht als we daarna naar Khao Sok willen)? Of toch wat noordelijker, omgeving Khao Lak?
Mijn eerste voorkeur gaat, gezien de logica op de kaart, uit naar Khao Lak. Is Khao Sok vanuit daar goed bereikbaar?

Vast dank voor jullie hulp maar weer :slight_smile:

Khao sok is prima te bereiken vanuit khao lak, het ligt iets ten noord-oosten daarvan, dus veel dichterbij dan phuket.

Wat ik gehoord heb is dst een deel gesloten is, maar daar merk je in de praktijk niets van.

Dank Steven, dan ga ik achter een nachtje Khao Lak aan!
Hoor ook wisselende verhalen over welk deel nu open is en wat niet. Maar goed, park is groot zat en in 3 dagen kan je toch lang niet alles zien :wink: