Hi allemaal,
ik heb mijn reis naar Brazilië geboekt. Ik ben van 17 december, kom in salvador aan en blijf tot 17 januari in Brazilië. Nog meer mensen die rond deze periode er zijn?
Groeten
Hi allemaal,
ik heb mijn reis naar Brazilië geboekt. Ik ben van 17 december, kom in salvador aan en blijf tot 17 januari in Brazilië. Nog meer mensen die rond deze periode er zijn?
Groeten
Ik ben rond deze periode niet daar, maar een kleine tip die meeste buitenlanders (gringo’s) vergeten… oud en nieuw in Brazilie kan hier alleen gevierd worden in het wit! Dus geen mooie rode avond jurk of zwart pak (:
Bedankt voor de tip. Ik heb er veel zin in!
Niet iedereen is in het wit in Rio, maar veel mensen inderdaad wel.
Gebruik is om bij de waarzegster langs te gaan die op het strand haar praktijk uitoefent. Ze rookt een pijp gewoonlijk en slaat rare taal uit.
In Rio wordt ook Iemanjá vereerd, ik weet niet of dat in Salvador ook is.
Je koopt 9 witte bloemen, en die gooi je een voor een in de zee, vlak voor zonsondergang, je kan dan 9 wensen doen.
Weglopen zonder om te zien, je mag Iemanja niet zien.
Jammer genoeg wil het nog al eens flink regenen.
Hey Jasmin,
Ik ben er ook in deze periode net geboekt en ga voor 2 weken, vanaf de 16de December tot de 2de, ik wil graag in Rio zijn met Nieuwjaar. Heb je al plannen gemaakt?
Hi baron, ik heb alleen voor de 1ste 3 dagen geboekt in salvador. Ik wil ook oud en nieuw jaar in rio vieren. Heb je al een hostel in salvador?
Ik heb zit in Sao paolo de eerste paar dagenl en vanaf de 26 in Rio in het ‘Corcovada Rio hostel’. Ik schrok van de prijzen want ze vragen de hoofdprijs in Rio met nieuwjaar dus ik zou wel op tijd boeken. Hoe ziet je trip er precies uit na Salvador?
Ik ben ook rond 26 of 28 december in rio. Ik had ook naar de hostels gekeken, best prijzig jaar.
Ik ga van salvador naar natal en van natal vlieg ik naar rio.
Ik ben met kerst in manaus en nieuwjaar in fortaleza.
Grts
Ik ga van salvador naar rio reizen, iemand leuke stop tips?