Kerst en Nieuwjaar in Thailand

Hoi!

ik heb het op mijn heupen gekregen, wil toch eigenlijk gewoon lekker naar de :zon02: in Azië tijdens Kerst en Oud&nieuw. Ik zou graag de 19e vertrekken, maandag 3 januari moet ik weer terug zijn.
Ik zag net een ticket naar Bangkok voor 1100 euro. Veel geld, maar het is me inmiddels ook veel waard. Ik neem mijn backpack mee, maar kies meestal niet voor de allergoedkoopste mogelijkheden. Ik slaap het liefst in een bamboe hutje, desnoods zonder airco. Maar een eigen badkamer en schoon bed is een vereiste. En zwemmen, ik moet en zal zwemmen, het liefst in de zee natuurlijk.
Wie o wie heeft zin om mee te gaan? Ik ben 37 jaar en woon in Amsterdam.
Groetjes,
Joyce

Hi Joyce, een ticket voor 1100 euro is veel te duur.kijk eens op www.bmair.nl. Ik heb sinds 2007 een apartement op het eiland Phuket, en reis vaak naar Thailand. Als je bereid bent om via London te reizen is het nog veel goedkoper, kun je er ook nog een stedentrip invoegen. Als je meer wilt weten, feel free to mail adriaan89@freeler.nl

Hoi Joyce,

Ik reis veel naar Thailand en koop mijn tickets altijd bij Cheap tickets. nl, ik ga nu weer en heb € 690,00 betaald, kijk maar het bespaart je veel geld,

Groetjes Hans [EMAIL=“hansvankranenburg@hotmail.com”]hansvankranenburg@hotmail.com