Begin jaren 80 heb ik met mijn toenmalige partner gedurende 1 jaar in Zuid Amerika geleefd, voornamelijk in Chile.
Dit was een onvergetelijke ervaring die grote invloed heeft gehad op hoe ik in het leven sta. Ik ben nooit meer terug geweest maar heb altijd gedacht: ooit… Inmiddels ben ik bijna 54 jaar, gezond en jong van geest. Ik werk al jaren in de verstandelijk gehandicaptenzorg, met veel plezier. Een periode met onbetaald verlof gaan is bespreekbaar met mijn werkgever. Mijn huidige partner geeft mij de ruimte om “ooit” te onderzoeken en eventueel te vervangen voor : “nu”. Daarom heb ik me aangemeld op deze site/forum. Ik wil lezen over de ervaringen van anderen vooral over vrijwilligerswerk in Latijns Amerika, met misschien wel als resultaat dat ik mijn ervaringen ooit ook kan delen met anderen.
Hoi Ellen,welkom op wereldwijzer!
Nou bij ons zit je goed op wereldwijzer Ellen,je kan altijd met je vragen over vrijwilligerswerk terecht op het Vrijwilligerswerk Forum
In dit forum vind je aanbod en vacatures van vrijwilligerswerk projecten in het buitenland van diverse vrijwilligerswerk organisaties.
Met vriendelijke reisgroet,georgessiam.