Zojuist deze huisvesting aangeboden gekregen door WereldStage en vind het zelf eigenlijk wel een heel leuk huisje zoals het er uit ziet en wat er allemaal inbegrepen is.
Ik vroeg me af of iemand hier bekend is met deze woning/locatie en me hier wat over kan vertellen!
**Omschrijving Kaya Newburn Patrick 54 ** Ligging: Oost-Jongbloed. Op loopafstand vind je o.a. een mini-market, bushalte, bank, tankstation, supermarket, Nederlandse snackbar en diverse eetgelengenheden. Indeling: Begane grond en eerste verdieping Prijs kamers: Ang 650,- per maand exclusief water, elektra en selikor.
Op de begane grond zijn 2 slaapkamers en 1 badkamer
Op de eerste verdieping zijn 4 slaapkamers en 2 badkamers, woonkamer met ruime keuken en tv met dvd-speler. Er is 24-uurs security, parkeergelegenheid binnen het hekwerk van het gebouw en automatische poort. Ook is er draadloos internet aanwezig en kan je gebruik maken van een gezamenlijke wasmachine.
Bij aankomst krijg je een aantal handdoeken, laken en een kussen met kussensloop.
Klinkt leuk en veilig! Zoals ik het lees is het wel in een soort studentenhuis waar je dus keuken en badkamer moet delen? Ik ga zelf een woning huren op het Recompensa Park, is ook erggg super maar wel wat duurder … Ik heb ook veel leuke huisjes gezien op www.casacama.com en zeker ook goedkope als je het niet erg vindt om badkamer/keuken te delen met meer mensen. Zelf wil ik dat eigenlijk niet dus vandaar dat wij voor iets duurder hebben gekozen, maar als je er geen probleem mee hebt moet je dat zeker doen! Leer je meteen andere mensen kennen ook
Ik heb eergister hetzelfde aanbod gekregen, ook via Wereldstage! De wijk schijnt wel oké te zijn, wat ik hoorde van Wereldstage. Alleen zit het wel een stukje van het uitgaansleven volgens mij… Maar het bleek dat er geen kamers meer vrij waren in de Nieuwestraat en etc… En de voorzieningen in dat huis spreken mij ook wel aan!
Ik ben daarom ook ingegaan op het aanbod, als het goed is krijg ik aanstaande maandag het huurcontract van de huisbaas. Dan zal ik daar vanaf 16 februari gaan zitten!
Heb jij, Robin, al wat gedaan met het aanbod voor het huis?
Ik heb het aanbod afgeslagen. Heb inmiddels het huurcontract voor Kaya Andira ondertekend! http://kayaandira.hyves.nl staan wat foto’s.
Nederlandse huisbazin en super chill huis. Alle nodige voorzieningen enorme tuin en strand op loopafstand. Autootje huren dan komt het ook nog goed met de uitgaansgelegenheden.
Van een klasgenoot krijg ik wat telefoonnummers van “taxi’s” (zwart) die je voor AFl 5 overal naartoe brengen. Dat zou ook ideaal zijn met het stappen!
Dusss of fixen dat je nog in Kaya Andira kan of veel plezier in Jongbloed-Oost! 26 februari vieren we m’n verjaardag dus je bent bij deze uitgenodigd om eens langs te komen
Er zijn nog wel wat leuke mogelijkheden:
[ul]
[li]1/2 nette ruime kamer in Trai Seru, huur 650,- excl. Geen overvol studentehuis, max 3 (op dit moment) tot 5 personen mogelijk.[/li][li]7/2 studentenkamer in studentenhuis, op loopafstand Mambobeach, 650,- excl.[/li][li]5/2 apt. in Julianadorp 800,- all in, airco apart, voor 1 persoon, indeling woonk-slaapkamer, keuken en badkamer/toilet apart.[/li][li]1/3 1 slaapkamerapt. in Mon Repos, nabij Gosieweg, huur 750, - excl. (max. 2 personen)[/li][li]21/3 leuke studio, in Mon Repos, nabij Gosieweg, huur 600, - excl. (max. 1 persoon)[/li][li]1/5 2 slaapkamerapt. nabij Salina, max 3 personen, prijs afhankelijk van aantal personen en verblijfsduur.[/li][/ul]Voor meer info mail gerust geheel vrijblijvend naar [EMAIL=“roxsha@yahoo.com”]roxsha@yahoo.com
@ AMH: Je moet niet zomaar elke keer je aanbiedingen doen hier hoor, gewoon eerst lezen! Want dan had je gezien dat ze inmiddels al voorzien zijn en geen interesse hebben in jouw kamers!
@ Robin: leuk dat je wat gevonden hebt, spannend man! Ziet er leuk uit
Hoe heb je dat gefixt dan, om in kaya andira een kamer te huren ?, want mij is hetzelfde aangeboden ook om in Kaya Newburn Patrick 54 te verblijven, wat me niet bevalt… heb gezien dat kaya andira beter is… Heb je tips? vragen of er nog plek vrij is op 6 maart… want dan kom ik namelijk…
gr Melvin
P.s wat zijn de kosten trouwens P.M van kaya andira ?
Hoe heb je dat gefixt dan, om in kaya andira een kamer te huren ?, want mij is hetzelfde aangeboden ook om in Kaya Newburn Patrick 54 te verblijven, wat me niet bevalt… heb gezien dat kaya andira beter is… Heb je tips? vragen of er nog plek vrij is op 6 maart… want dan kom ik namelijk…
gr Melvin
P.s wat zijn de kosten trouwens P.M van kaya andira ?