Gezocht huisvesting vanaf 1 februari

Lezers,

Ik ga 26 januari richting Curacao voor een stage van 5 a 6 maand. Ik weet dit pas sinds kort en ben daarom nog opzoek naar huisvesting. Ticket is inmiddels geboekt (26-01-10 tm 16-07-10)

Ik stel niet erg veel eisen aan huisvesting, kamer is prima, studio ook, appartement ook. Internet moet wel beschikbaar zijn. Budget is tussen de 200 en 450 euro per maand inclusief g/w/l.

Enige voorwaarde is dat het in de buurt en op loopafstand moet zijn van de Nieuwe Pareraweg(stageplek).

Kort over mijzelf:

Frank
19 jaar
3e jaar Student HRM
Sociaal en netjes

Graag hoor ik van jullie.

Groeten,

Frank

dag frank

ik woon op 5 AUTO minuten af van je stageplek.
hier hebben ze volgens mij nog wel kamers beschikbaar
ga je een auto huren? lopen is te ver denk ik.

Hi Frank,:zon02:

Ik vlieg zelf de 27e en ga bij een vriendin van mij wonen. Wij hebben nog een mooie kamer vrij van ongeveer 20 m2 met balkon in de wijk Jan Doret. Kosten 350 euro inclusief g/w/l,( afhankelijk van hoeveel je airco gebruikt die is nl ergg duur) Badkamer etc deel je met mij. We hebben ook nog een gezamelijke woonkamer, keuken en een tuin met terras.
Moet je zelf even kijken of het een beetje in de buurt van je stage is, dat kan ik je zo 123 niet zeggen. Wil je meer weten? Mail me ff op [EMAIL=“ddorsman@gmail.com”]ddorsman@gmail.com

ps. er is internet en tv!

Groetjes!

Debby

@Deesjuh, welke straat is dat precies? Ik twijfel nog enorm of ik een auto ga huren/kopen, ik lees overal dat dat wel erg handig is. Dus misschien wel.

@Debby ik heb je eventjes een mailtje gestuurd!

Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb nog geen mailtje maar die zal er wel zo aankomen dan :slight_smile:
Auto huren is handig Frank. Ik heb veel kennissen op t eiland en iedereen raad t aan…het is niet te doen lopend of fietsend en al helemaal niet als je 's avonds ergens naartoe wil. Wij hebben een auto voor de deur heb ik begrepen, dus zo af en toe meerijden kan :wink:

Als het goed is heb je inmiddels wel een mailtje ontvangen. Duurt altijd even:) Ik vrees dat ik er ook aan moet geloven om een auto aan te schaffen, maar huisvesting heeft momenteel even prioriteit nummer 1.

Hi Frank,

Is het nog gelukt met de huisvesting?
Zo nee, mogelijk is dit wat voor je?

Oost Jongbloed
· Per direct kamers in een 4-kamer bovenetage met 2 badkamers. Voorzien van security, internet en TDS (t.v.). Huur per persoon per kamer 550,-
· Per 23/1 Studio, huur 800,= per persoon, zelfde condities als bovenvermelde kamers.
· Per 1/2 2-slaapkamer beneden etage, per kamer 550,-, zelfde condities als de kamers en de studio

Mon Repos
Per direct 2-slaapkamerunit 850,- per maand excluief.

Nabij Salina
Per 15/2 twee slaapkamerapt. Op loopafstand van Salina, voorzien van airco. Huur afhankelijk van het aantal personen en verblijfsduur. Max 3 personen. Unit is voorzien van 3 losse 1-persoonsbedden.

Mail gerust voor meer info of foto’s naar [EMAIL=“roxsha@yahoo.com”]roxsha@yahoo.com , foto’s kun je ook zien op Microsoft OneDrive - Access files anywhere. Create docs with free Office Online.
Mocht je inmiddels al voorzien zijn, dan wens ik je een supertijd toe en heel veel succes met de stage!!

gr. Anneke