Huisvesting Curacao beschikbaar

Kom je stage lopen en zoek je nog huisvesting, er komt weer iets vrij in ons apt. complex v.a. 1/12/2007, ook geschikt voor vak.gangers die overkomen!!! Billijke dagprijzen.

gr, Anneke Maduro

hallo

Wij zijn geintersseert. wij zijn 2 meiden die stage komen lopen in curacao van af ongeveer halverwege januari tot half april 2008. Zijn er nog 2 kamers vrij en wat zijn de kosten daarvan??

Groetjes Joslin en Nina van het ROC rijn ijssel in Arhnem

joslingz@hotmail.com

Hi, ik zal jullie een prijslijst sturen naar je mailadres, wil je meer info, mail geheel vriijblijvend anytime hoor,

groetjes Anneke Maduro

Hoi Anneke,

20 april tot en met 20 mei zal ik naar curacao komen. Heb je voor mij een prijslijst en is het appartement vrij in die periode?

Groetjes,

Lio

Hi zal het je even toesturen hoor.

gr. Anneke

Hoi Anneke,

Zou graag eind juni tot sept 2008 naar Curacao komen. Zijn er dan nog kamers vrij en wat zijn de kosten?

[EMAIL=“kimmiej_@hotmail.com”]kimmiej_@hotmail.com

groetjes kim

Hi Kim, lijst is naar je toegemaild hoor, zijn er vragen, mail anytime!

groetjes Anneke

Anneke,

Ik hoop binnenkort werkzaam te gaan zijn op Curacao. Als onderdeel van de voorbereiding ben ik me ook aan het verdiepen in Huisvesting op Curacao. Ik vroeg me af of je mij ook een lijst kan toesturen.

dank je

Joost

ja hoor, geef me je mailadres even ok, komt ie gelijk naar je toe,

gr. Anneke

hallo, wij zijn 2 meiden die 12 maart stage gaan lopen voor 3.5 maand. Wij zijn nog opzoek naar huisvesiting. Kunt u wat meer informatie toesturen over de beschikbare kamers naar onderstaand e-mail adres?

gr Lisa en Carmen

[EMAIL=“423049@student.inholland.nl”]423049@student.inholland.nl

hoi, samen met een vriend willen we rond begin april tot eind juli gaan werken op curacao. is er wat meer informatie over langtijdig onderdak.

groeten john en marijn

Voor de duidelijkheid even een overzicht m.b.t. de beschikbaarheid:
Beschikbaar:
10A 1-May-08 onbeperkt 675.00 1 persoon 3 mnd. en langer

10B 1-Jul-08 t/m 30-Sep-08 725.00 1 persoon 3 mnd. en langer/ 825.00 2 personen 3 mnd. en langer

10C 1-May-08 t/m 20-Aug-08 775.00 1 persoon 3 mnd. en langer /875.00 2 personen 3 mnd. en langer

10D 11-Mar-08 t/m 24-Mar-08 dagprijs max.3 personen

10D 11-Jul-08 t/m 31-Aug-08 dagprijs max.3 personen
10E 10-Jun-08 t/m 24-Jun-08 dagprijs max.3 personen

10F 1-May-08 t/m 30-Sep-08 775.00 1 persoon 3 mnd. en langer /875.00 2 personen 3 mnd. en langer
Oost Jongbloed 1-Apr-08 onbeperkt 1,000.00 2 personen 3 mnd. en langer

Monrepos 1-May-08 onbeperkt 675.00 1 persoon 3 mnd. en langer.

Dagprijzen en prijzen verblijf minder dan 3 maanden opvragen a.u.b. via [EMAIL=“roxsha@yahoo.com”]roxsha@yahoo.com

Hallo allemaal,

Ik loop stage in Nederland en doe onderzoek naar stages op de Antillen. Mensen die stage lopen, hebben gelopen of nog moeten lopen kunnen mij helpen! Zouden jullie deze enquete voor me in willen vullen? Het duurt echt maar 1 minuut.

De link is: http://www.thesistools.com/?qid=44203&ln=ned

Succes met je stage, of je avontuur om te wonen/werken op de Antillen!

Gr Bart

Ik ga samen met een studiegenoot 2 weken stage lopen in Curacao ( 20 april tot 4 mei). Zijn er een mogelijkheden voor ons? [EMAIL=“s.govers-ab@student.fontys.nl”]s.govers-ab@student.fontys.nl

Hi Sanne, da’s erg kort zeg 2 weekkjes. Zelf ben ik bezet, maar via een aantal( zeker betrouwbare) collegaverhuurders heb ik uitwijkmogelijkheden. Ik stuur je wel even een bericht naar je mailadres,
groetjes Anneke

Goedenavond Anneke,

IK ga begin 2009 voor minimaal een jaar naar Curacao met een vriend van me, om te wonen, leven en werken.

Hebben jullie toevallig huisvesting voor minimaal een jaar?
Graag ontvang ik wat informatie van u.

Hebben jullie ook connecties voor vacatures? Of weet je toevallig een internetsite waar ik
terrecht op kan voor een vacature?

Ik zie graag uw reactie tegemoet: [EMAIL=“mark_woerden@hotmail.com”]mark_woerden@hotmail.com

Hi Mark, dan hebben we zeker nog wel iets geschikts voor jullie vrij. De prijslijst zal ik naar je mailadres sturen. Is wel de lijst van 2008, maar heel veel zal het niet gaan verschillen. Als je daar vragen over hebt, mail anytime.
Op de space Microsoft OneDrive - Access files anywhere. Create docs with free Office Online. zie je een gele gids/telefoongids, maar ook vacaturesites. Hoop dat je daar ook mee uit de voeten kunt.
groetjes Anneke Maduro
Roxsha Appartementen Curacao
[EMAIL=“roxsha@yahoo.com”]roxsha@yahoo.com

Hallo,

Ik wil waarschijnlijk rond Oktober 2008 naar Curacao komen om daar voor ca. 2 a 3 maanden te wonen en te werken.
Zou er dan huisvesting beschikbaar zijn, en zou je mij de prijslijst willen mailen? Verder vroeg ik me af waar het huis dichtbij in de buurt is, in verband met het zoeken van een baantje.
[EMAIL=“lucienne_berk@hotmail.com”]lucienne_berk@hotmail.com

Alvast bedankt.
Groeten Lucienne

Hi, er is ruimte hoor, ik zal via je emailadres de nodige info doorsturen en zijn er vragen, shoot anytime!,
groetjes Anneke Maduro

beste Anneke,

Ik ben van plan om vanaf oktober voor een half jaartje naar Curacao te komen om te werken aan de Jan Thiel baai. Zou je mij wat informatie en een prijslijst van de kamers die op dat moment vrij zijn kunnen toezturen naar het onderstaande mail adres.

Groetjes Annelies

anneliesbastemeijer@hotmail.com