Huisvesting Curacao beschikbaar

hoi anneke ik ga met een vriend hoogst waarschijnlijk in de maanden juni, juli naar curacao en we vroegen ons wat wat de prijzen zijn voor een 2 pers. kamer en hoe het zit met stroom en water. zou je mij op de hoogte willen brengen hoe het zit met de prijzen en betaling en of je voor 2 pers. plaats hebt.

groeten marijn

Hallo Anneke.

ook ik wil eind van dit jaar rond oktober/ november voor minimaal 4 maanden naar curacao om daar te gaan werken.

ik ben erg benieuwt naar jullie appartementen.
graag zou ik wat informatie en een prijslijst willen zien

hartelijk dank

gr. Eva

2sain@live.nl

Hi Marijn en Eva, heb jullie beide een pb/mail gestuurd.

We hebben wel plaats waarschijnlijk, maar ik moet wel even weten of het voor 1 of meerdere personen is. Ik heb evt. ook nog diverse uitwijkopties via collegaverhuurders,
groetjes

Anneke Maduro
Roxsha Appartementen Curacao

Heey Anneke,

Waar zitten jullie precies op Curacao? En heb jij ook contacten met Horeca bedrijven?? Graag zou ik de prijslijst van je willen ontvangen.
Ik heb het helemaal gehad met Nederland en het liefste vertrek ik vandaag nog!!

[EMAIL=“carrol_prins@hotmail.com”]carrol_prins@hotmail.com

Groetjes,
Carrol

Beste Anneke,

ik heb plannen om met een vriendin in oktober naar curacao te komen voor een maandje of drie. Onze vraag is of je ons een prijslijst kun toesturen + de benodigde informatie. We zijn nog in de orienterende fase maar willen graag de mogelijkheden bekijken.
Alvast vriendelijk bedankt,
Mirthe Snijders
mirthesnijders@hotmail.com

Hi, ik heb jullie een prijslijst toegestuurd hoor. Zit een bezettingsoverzicht bij, maar zijn wij vol heb ik diverse uitwijkmogelijkheden bij collegaverhuurders.

groetjes Anneke Maduro