Huisgenoten gezocht februari t/m juni 2010

Hallo allemaal!

In de periode februari t/m juni 2010 ga ik (23 jr.) stage lopen op Curaçao. Voor die periode heb ik een geweldig huis, waarvoor ik nog vier leuke en nette medestudenten zoek. Een paar kenmerken:

-direct aan zee
-ligt tussen het centrum van Willemstad en het “Mambo-strand”. Beiden zijn 13 minuten lopen. Dat is dus weer eens wat anders dan al die omschrijvingen in “autominuten”…
-mooie zijtuin met terras
-geheel gemeubileerd (luxe)
-drie slaapkamers
-grote woonkamer
-ruime open keuken (met zitbar) van alle gemakken voorzien
-badkamer (warm water) en toilet
-wasmachine
-internetverbinding + kabeltv
-airco
-handdoeken en linnengoed is daar
-en zo kan ik nog wel even doorgaan.

De prijs bedraagt om en nabij de €295,- (exclusief) en de minimale huurtermijn is twee maanden.

Voor meer informatie en/of bij interesse kun je me mailen: [EMAIL=“marte362@gmail.com”]marte362@gmail.com.

Klinkt goed! Ik wil ook heel graag stage gaan lopen daar maar een ding waar ik nu tegen op zie is om alleen te gaan. Maar jij gaat ook alleen neem ik aan, heb je al een stageplek?

Ik ga idd ook in m’n eentje, maar ik denk dat je daar heel snel nieuwe mensen leert kennen die allemaal in hetzelfde schuitje zitten, dus ik hoop dat dat vanzelf wel goed komt :-). M’n stage is iig rond! Jij?

Hoi,
Klinkt goed, ook qua ligging… Al zal er vast altijd wel een auto aan te pas moeten komen…
Ik ga ook van begin februari t/m eind juni 2010 naar curaçao. Ook nog steeds op zoek naar huisvesting, dus het klinkt leuk.
Maar je zoekt dus nog 4 mensen? Dat worden er 5 in totaal met 3 slaapkamers? Zijn ze groot genoeg voor 2 personen? (in ieder geval 2 bedden er in?:p)
Ik ben samen met een medestudent.
Ben benieuwd of je nog ruimte hebt.
(Aangezien het exclusief is, hoeveel zou daar ongeveer nog bijkomen voor water en elektra? Daar heb ik niet echt zicht op nog…)

Hoi Anneke,

Dit plan is inmiddels van de baan af. We moesten namelijk al een tijdje terug zeggen of het we het wilde huren of niet. Op dat moment hadden we niet genoeg mensen. Ook is het zelf huren van huis best risico vol als ineens iemand afhaakt ofzow. Ik ben ook nog op zoek naar huisvesting maar waarschijnlijk ga ik bij GP Start op Scharloo.

Groetjes,
Ilse

Jammer dat het niet gelukt is.
Zoiets kan je inderdaad pas echt doen als je al met genoeg mensen bent en wanneer je elkaar kunt vertrouwen.
Nu maar hopen dat we allemaal zo snel mogelijk iets leuks vinden om te wonen.

veel succes.

Groetjes, Anneke