In september ga ik samen met een vriendin naar Curacao stage lopen.
We zitten kwa huisvesting nog te twijfelen tussen een studentenhuis in de Nieuwstraat of in het studentengedeelte in het plaza hotel.
Heeft er iemand goede of slechte ervaringen met deze twee huisvestigingen?
Rond de 2e week van juli komt er een ruime 2 slaapkamerapt. vrij bij ons. Daar kunnen 4 personen verblijven (staan 4 losse 1-persoonsbedden 90/200. prijs pp. Naf. 287,50 per maand. Dus kom je deze kant op met z’n 4tjes, dan kun je de kosten prima delen!! 1 x per maand wordt er grondig schoon gemaakt. Beide slaapkamers hebben airco. Er is tv/dvd aanwezig. Ligging is ook zeer centraal, vlakbij Salina, Mambo,Punda en Jan Thiel. Mail voor meer info of wat kiekjes,
Ik zit in de Vischsteeg dat zo ongeveer naast de Nieuwstraat zit. Ik zou persoonlijk voor de Nieuwstraat kiezen. Het hotel heeft voor en nadelen natuurlijk. Ja je hebt airco en tv waarschijnlijk maar wat ik hoor van de mensen hier dat je in een soort van bezemkast wordt gedrukt. Daarnaast moet je elke dag uit eten wat natuurlijk je kostenplaatje iets wat om hoog zal gaan drukken. Daarnaast zit je bij de Nieuwstraat echt midden de studenten en op een steenworp van de nachtwacht.
Maargoed dat is mijn mening. Als je een andere goedkoop huisje of appartement kan krijgen rond punda zou ik dit persoonlijk aannemen.
Hi, via deze space kunnen jullie zien wat wij exact hebben aan appartementen. Dit geeft even een indruk. Als je een prijslijst wil, stuur ik je die even toe.
Uiteindelijk is het afhankelijk van je budget en je persoonlijke wensen. Beide bieden prive kamers aan voor een ‘hoge’ prijs. Vind je het leuker om met mensen samen te wonen voor een schappelijke prijs dan zijn er legio andere mogelijkheden. Bekijk anders eens http://www.curacaostudentenhuis.com een. Leuk huizen, centraal gelegen bij elkaar, betaalbaar en je betaald niet die belachelijke bemiddelingsfee.
Ik heb 3 jaar geleden in de Nieuwstraat gewoond, super leuk! Veel contacten en erg gezellig. Plaza vind ik niet zo, fijn dat er een zwembad is maar verder veel minder contacten en minder het studentenleven.