Betaalbare huisvesting Willemstad

Hoi iedereen,

Het plan is om in april 2009 met een andere studente en haar dochter naar Curacao te gaan om daar 5 maanden stage te lopen. Nu heb ik de afgelopen week al gezocht naar woningen. De meest betaalbare zijn toch de kamertjes of kleine appartementen. Nu komt het niet vaak voor dat je als 2 studenten een kind van 5 meeneemt als je gaat stage lopen. Vandaar ook de uitdaging.

Kan iemand ons helpen met wat tips en advies waar we bijvoorbeeld een iets ruimer appartement kunnen vinden in de buurt van een woonwijk met oog op een basisschool en alles? Omdat de kleine meid pas 5 is zien we het niet zitten om in een druk studenten onderkomen te gaan zitten.

We zitten echt nog in een planningsfase, is allemaal vrij nieuw voor ons.

Alvast bedankt voor de reacties.

Per de volgende data is ruimte:
15/1, ruime 2 slaapkamerapt. 2 tot 4 personen
1/2,ruime 4 slaapkamerapt. 4 tot 8 personen(nieuwbouw)
Op 1 terrein, volledig gemeubileerd, eigen ingang, van alle gemakken voorzien. Airco’s aanwezig. Hurprijs 650,= pp excl.
Voor meer info/foto’s prijzen, mailen naar [EMAIL=“roxsha@yahoo.com”]roxsha@yahoo.com

Wat leuk dat jullie dat gaan doen met kind erbij. Wij (beste vriendinnetje en ik met kind van dan 2) gaan ook eind april 1 jaar naar cura heerlijk even chillen en werken. Heb er zelf ook tijdens mijn studie stage gelopen en dat was zo top dat ik terug moest hihi nu wel met aanhang.

maar mijn tip is om op http://www.viavia.net/classifieds.htm marktplaats.net een ad te zetten (dat gaan wij ook doen). Met daarin wat jezelf wilt (hoeveel kamers, huur, buurt ect.)

good luck en mischien tot
dan

greetzz:dag:

Je kunt er ook voor kiezen om in een resort te gaan wonen. Veilig voor jullie allemaal en ook wel lekker voor de kleine meid om een zwembad en speeltuintje te hebben als jullie thuis zijn uit het werk. Misschien leert ze er ook wat kinderen kennen. Er wonen veel mensen voor langere tijd en soms zelfs permanent op een resort. Ik ken er twee waartussen wij zelf nog twijfelen: Seru Coral en Recompensa Park. De app zijn met 1 of 2 slaapkamers dus zeker ruimer dan gemiddeld. Je betaalt er wel wat meer voor, maar zit dan wel op een hele veilige plek met bewaking.

Hallo,

Ik heb een appartement te huur in een zeer nette, rustige centrale woonwijk (Mahaai). Kindvriendelijk.

Mail of bel naar:

[EMAIL=“Charlene_moron@hotmail.com”]Charlene_moron@hotmail.com

005999-5192532

groet,
Charlene