Heb zo goed als een baan aangeboden gekregen op Curacao en ga misschien een jaar naar dit geweldige eiland. >>> Nu ben ik mij alvast wat aan orrienteren, want ik begreep al dat je qua bepaalde dingen erg veel geduld moet worden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de vergunningen en visa. :slapen:
Kan iemand mij een indicatie geven van wat een beetje goede wijken zijn in Willemstad? Ik wil namelijk wel echt in een stad wonen die periode, want heb graag veel mensen om me heen. Lekker gezelligheid.
En wat kost ongeveer een appartement (net, maar hoeft niet super luxe) voor 1 of 2 personen per maand inclusief gas, water, elektriciteit, airco, internet en televisie? :zon02:
Als je zelf een appartement hebt die voldoet aan mijn eisen, mag je best een reactie plaatsen of contact met mij opnemen. Wie weet woon ik dan wel straks in 1 van jouw apparatementen. Bedankt voor alles.
per wanneer ga je die kant op, want ik mischien wat voor je, het betrft een nieuw huis met op de eeste verdieping een appartement, “stuio” wortd volledig gemeubileerd verhuurd, voor wat fotos klik op deze link.
Wij hebben 1 appartement met 2 slaapkamers en 2 badkamers met airco te huur en daarnaast komen op zeer korte termijn een studio en een appartement met 2 slaapkamers met airco en 2 badkamers vrij (deze zijn bijna klaar met de bouw).
Ligging van deze appartementen zijn in de wijk Santa Rosa, zeer centraal en veilig gelegen.
In welk periode wilt je komen?
Mocht je interesse hebben, mail dan even naar
[EMAIL=“maravilla-appartementen@hotmail.com”]maravilla-appartementen@hotmail.com Dan kan ik eventueel een digitale flyer en foto’s voor je opsturen.
Het betreft een traditioneel Curacaose woning in de binnenstad
van historisch Willemstad met 5 ruime studentenkamers (tussen
de 18 en 25 m²), een keuken, een badkamer een zeer ruime
woonkamer en een aangrenzend appartement.
De kamers en het appartement zijn volledig ingericht en
uitstekend geschikt voor stagiaires die op het eiland verblijven.
Het aangrenzende appartement beschikt over een eigen
badkamer, woonkamer en slaapkamer.
De huurprijs van de kamers bedraagt € 230,- p/mnd
Wij zijn te bereiken via
telefoon 05999 663 1499 of per mail bijbas@hotmail.com
Studio te huur op beveiligd resort, met gratis gebruik van zwembad.
Volledig ingericht, met airco.
Huurprijs voor langere periode € 650 euro, excl. gebruik water en elektra.
Voor evt. vragen en beschikbaarheid:
[EMAIL=“fhuijgen@xs4all.nl”]fhuijgen@xs4all.nl