Keniaans visum !

Hallo mischien heeft iemand adviezen voor mij. Het volgende: in december 2015 leerde ik via internet een lieve jonge Kenyaanse vrouw uit Kisumu kennen. Natuurlijk hoorde ik alle vooroordelen , leeftijdsverschil, gold digger enz.Ze heeft me tot op de dag van vandaag nog niet om een Kenyaanse shilling gevraagd. In april vorig jaar Visa aangevraagd en garantverklaring ingediend bij de Ambassade in Nairobi , de visa (3mnd) afgewezen op grond van vermoeden niet terug keren naar Kenya! Beoep aangetekend bij de IND hier in Ter Apel meegezonden 35 documenten o.a huur van de marktkraam , betaling huis bewijs huur, Al mijn diplomaçs brief van mijn vriendin dat ze absoluut terug gaat binnen 3 maanden, ik betaalde meer dan volgens garantverklaring nodig was/ is. Op nieuw afgewezen , vermoed sterk mede om leeftijdsverschil. Ik wil nu in april /mei naar Kisumu. Begrepen dat Visa niet meer verkrijgbaar is op vliegveld in Nairobi. Hoe kunnen wij toch bij elkaar komen? Wie helpt ons ??
Bij voorbaat dank. Hein Freyee en Jane

Keniaans visum kun je aanvragen via de site van de Keniaanse ambassade in Ned Duurt een paar dagen
Of op het vliegveld in Nairobi maar dan sta je in de rij Maar dat sta je toch

Dank je wel voor jou informatie .

Visum gewoon bij aankomst op de luchthaven kopen. €40contant meenemen daarvoor.
Er liggen papiertjes die je moet invullen (je pers. Details, vluchtinformatie en verblijfplek enz). Dan in de rij gaan staan, dit papiertje samen met de €40geven. Ze maken geloof ik tegenwoordig een foto van je met de webcam en je moet even je vingerafdrukken op n machientje geven. Dan krijg je het visum in je paspoort en kan je doorlopen.
Niet druk over maken, komt allemaal goed!

Dank je wel voor je informatie. Wens je een fijn weekend toe. Lieve gr uit Hilversum.