(karaoke)bar-linda

Hallo, wij zijn net terug van een onvergetelijke vakantie in Side. In Bar Linda hebben we een paar hele gezellige avonden gehad en daar hebben we veel foto’s van gemaakt. Nou heb ik beloofd de foto’s door te mailen maar ben ik stom stom stom het e-mailadres kwijtgeraakt ! is er misschien iemand die mij kan helpen aan het e-mailadres of telefoonnr ? deze bar zit niet in de plaats Side zelf maar in Kumkoy, vlakbij is een hele grote opelucht discotheek OXYD.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Groetjes,
Karin

hey karin…

ik heb het e-mail adres niet…maar volgende week ben ik 2 dagen in side…en die ene avond dat ik daar ben wil ik natuurlijk even naar de disco…ik ben hier in 2003 twee keer geweest en ging toen ook altijd naar de oxyd…
als ik volgende week daar ben zal ik kijken wat ik kan doen om aan een mail adres te komen :slight_smile:

groetjes

filiz

Hoi! Wilde je er even op attenderen dat Linda bar in Hemera ligt, dat is precies tussen Kumköy en Side in…voor het geval je gaat zoeken…als je dus de dolmus neemt vanuit Side neem die dan richting Kumkoy (en vice versa) en stap niet uit bij Oxyd. dat is net te ver lopen maar ga iets verder door nog dan zie je het vanzelf liggen.

groetjes,
Beatrice

heyzz…

ik ben inmiddels alweer terug.
ben bij de oxde geweest…maar deze was gesloten, ik heb me laten vertellen dat hij alleen op zaterdag open is.
ik heb dus ook niet naar het e-mail adres kunnen vragen…sorry
ik hoop dat je iemand anders vind die je alsnog kan helpen

groetjes

filiz