ik kan me er weinig bij voorstellen aangezien het onze eerste keer Thailand zal zijn!
Ik vroeg me af of het haalbaar is om 's morgens te vertrekken in Kanchanaburi (met minibus of taxi), Ayutthaya te bezoeken met gehuurde fietsen en dan diezelfde avond nog de nachttrein te nemen naar Chiang Mai (21u01). Of is een nacht in Ayutthaya toch een must?
We willen op het einde van onze reis nog een extra nacht in Koh Tao en zijn dus nog op zoek waar we die het beste kunnen wegnemen
Indien je vroeg vertrekt, 7.00 of vroeger, is het heel goed mogelijk. In een dagje heb je de tempels wel ongeveer
gezien, en je ziet na 18.00 nog even de tempels verlicht.
Ik bedacht net … misschien moeten we het gewoon bekijken… Lukt het ons nog om de nachttrein te nemen, dan doen we dat.
Als het te krap wordt,dan blijven we een nacht in Ayutthaya en hebben dan een dag minder in Chiang Mai … pech dan maar!
Dat is natuurlijk in het opzicht dat we geen treintickets vooraf regelen …
Ik had op een site gevonden dat de nachttrein in Ayutthaya om 21u01 vertrok… Ik vind de site niet meteen terug.
Is er eventueel nog een latere nachttrein of weet iemand de site ?
Je kunt gewoon in Ayuthaya opstappen hoor, hebben wij vorig jaar ook gedaan ! 1 dag tempels bekijken vonden wij ook zeker voldoende! Ik zou eerder een dag langer in chiang mai blijven dan in Ayuthaya
Ja, ik weet dat je daar kan opstappen maar ik kan via die site geen tickets vooraf bestellen met vertrek Ayutthaya, wel als je vertrekt in Bangkok.
Weet iemand een site waar dit wel zou kunnen??
Ja, dat kan bij http://www.thailandtrainticket.com/ Maar wel pas 60 dagen van te voren.
Je kunt nu al wel via de site aangeven welke trein je zou willen reserveren. Ik kreeg vervolgens een mail terug dat ik op de dag dat de tickets vrijkomen (60 dagen van te voren) een reply moet sturen met het verzoek deze trein voor ons te reserveren.