Kan je met een enkel ticket naar Marokko

hallo ik zou deze zomer naar marokko willen

een beetje rond trekken voor 3 weken
en dan terug vliegen van een luchthaven waar ik dan in de buurt ben
ik zat te denken over een enkel ticket
maar nu kom ik enkle topics tegen waar in staat dat je voor sommige landen ook een retour ticket moet hebben

wie weet er hoe het zit en waar ik deze regels terug kan vinden
( ik heb al gekenen bij enkele vliegmaatschappijen maar kan hier nets over terug vinden )

Als je al weet dat je terug gaat vliegen waarom dan een enkel ticket?
waarom dan geen retour ticket die vanaf een ander luchthaven vertrekt en eventueel makkelijk te wijzigen is?

Frank

hallo,
ik ken mensen die met een enkel ticket van België naar Marokko zijn vertrokken en daar terplekke via internet een retour hebben geboekt… Ik ben ooit met iemand in de auto meegereden en heb een enkel ticket vanuit marokko terug geboekt. Is dus mogelijk.

retourje is over het alegemeen goedkoper dan 2 enkeltjes, en zo groot zijn de afstanden nou ook weer niet in maroc.
maar bij sommige andere landen waar ik ben geweest moet je altijd aantonen dat je weer vertrekt, dat was vorig jaar bij marokko niet het geval. dus zou je in principe 2 enkeltjes kunnen kopen.
zeker weten, check de ambassade

Dat is geen probleem. Ik heb dat al verschillende keren gedaan. Vanuit een andere luchthaven terug vertrokken, of met de auto terug gekeerd of vanuit Spanje terug gekeerd… altijd zonder problemen!
Alvast een goeie reis!

je kan bij transavia enkele reizen boeken, ze vliegen op agadir en marrakech