Hallo ,
Ik hoop dat iemand mij kan helpen maar mijn vrouw eet elke dag een shake als ontbijt van het merk herbalife . Dit kan je niet in winkels kopen dus ik wou graag 2 bussen (in poeder) meenemen omdat dit zeer praktisch is maar ik kan nergens duidelijk vinden of dit toegelaten is .
Hopelijk weet iemand er raad mee anders laat ik het thuis .
alvast bedankt
grtz Nick
Hallo Nick
ik denk wel dat het kan mits goed afgesloten en in de orginele verpakking
tevens aangeven op douane kaart [Food], mag het niet dan krijg je geen boete maar wordt het in genomen.
kijk je wel eens naar Border Security dan kan je zien hoe streng de douane is op zondag 19.30 op Veronica
groet
Jaap
idd Joep
Daarom dat ik het me afvraag.
Ik wil geen Border security taferelen als ik arriveer.
grtz Nick
Border security kennende zou ik die moeite niet doen voor een voedingssupplement.
Maar ken je deze link? http://www.herbalifeww.com/au/
Als je echt niet zonder kan, bestel daar iets en laat het Post Restante afleveren op het postkantoor van de plaats waar je als eerste aankomt. De eerste dag haal je je zending op bij het postkantoor en iedereen happy.
in Australie kun je nagenoeg alles krijgen wat ook bij ons in de (internet) winkels ligt. Soms met een andere naam. En soms aangepast aan de locale omstandigheden, bv zonnebrandcreme met hogere factoren (en is ook nog goedkoper dan bij ons).