Kan Dit Liedje Nergens Downloaden

wie kan mij helpen?

Wij zijn op vakantie geweest in Alayna en na de “pool-games” werd er steeds hetzelfde liedje gedraaid. Het heet geloof ik Alkis en betekend applaus in het Nederlands. Ik kan het nergens downloaden.

Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt!!!

Misschien een emailtje sturen naar de DJ van het hotel waar je zat om te vragen hoe je aan het nr kunt komen.
In het hotel waar ik zat was er nl. ook een clubdance na de poolgames, maar het nr was door de DJ zelf in elkaar gezet en dus niet te downloaden. Die stond dan weer op de clubCD die de animators verkochten in het hotel.

In welk hotel zat je.
Want ik had het ook naar de poolgames dat er een clublied kwam met een club dance.
ik zat in eftailia resort

Zijn er hier ook mensen die wel eens naar de turkse muziek zenders hebben gekeken? en dan bedoel ik vooral ‘metro +’. Deze zomer was daar heel vaak een nummer op die ik heel erg leuk vond, maar ik kan hem nu niet terug vinden. Volgens mij was de taal iets als hindoestaans. En de clip ging over een dansclub, vrouwen in roze rurkjes. Een stelletje komt de club binnen en het meisje wil graag mee dansen maar dat wil haar vriendje niet. Dan gaat ze toch mee dansen en trekt de jongen haar weer van ht podium af. En trekt haar de club weer uit en vlak voor ze de deur uitloopt laat ze nog snel een VIP kaartje zien waarop staat dat ze nu ook een van die danseressen is.
Het liedje werd gezongen door een hindoestaans meisje en een rapper (rapper volgens mij in het engels). Echt heel vrolijk liedje! En hij werd echt kapot gedraaid…ook wel in de discotheken maar vooral op ‘metro+’.
Ben nou al een tijdje op zoek maar kan niets vinden…
Kan iemand me verder helpen?
Alvast bedankt!

Selamlar Rieneke

Monique,

het nummer wat je bedoeld heet “asi aso” maar de naam van een artiest weet ik niet. Heb wel de clubcd waar het nummer op staat, maar helaas ook daarop geen naam van uitvoerende artiest