Kamperen in Kenia

Ik wil in februari naar kenia, nu zijn wij eerder in Afrika geweest, en sliepen we veel in lodges . Nu willen we kamperen maar dan niet in die kant en klare tentenkampen, maar vrij in de natuur,waar je zelf je tent op moet zetten en er s´nachts een waker zit omdat het wild rond je tent heen loopt. Puur natuur dus!! kan iemand mij een tip geven langs welke weg of bij wie ik dit kan boeken?

Kijk maar eens op de site van Patrick. Hij is zelf reisbegeleider in Kenia. Is dit weekend net weer terug in Nederland.

ReisBegelEider.com is for sale | HugeDomains (forum, hier staat al veel vermeld over Kenia)

Dank je voor het antwoord, als ik het goed begrijp is hij reisleider bij Baobab? Of waar moet ik dan kijken welke reizen hij doet en waar ik deze kan boeken?

Kijk maar even op zijn site www.reisbegeleider.com Of hij bij Baobab heb ik niet geschreven. Op zijn site staat wel een link waar je hem kunt mailen (contactformulier). Je kunt je vraag ook op het forum neerzetten, dan krijg je ook antwoord van hem.