Kamers te huur bij gastvrije Spaanse vrouw!

In 2009 ben ik in Playa del Carmen geweest en heb ik 3 weken bij een Mexicaanse vrouw (Elizabeth) gelogeerd. Een mooi voorbeeld van Mexicaanse gastvrijheid en warmte.

Als je naar Playa del Carmen komt voor Spaanse les komt 't goed uit dat Elizabeth op een school werkt voor mensen die Spaans willen leren! In haar vrije tijd helpt ze je graag met vragen en je kunt Spaans met haar oefenen. Altijd handig een gastvrouw die ook lerares Spaans is. Ze spreekt overigens ook Engels.

Elizabeth verhuurt haar twee kamers voor slechts €16 per dag, mét ontbijt (koffie, thee, vruchtensap, geroosterd brood met jam)! De kamers hebben een ventilator en kabeltelevisie. Het zijn schone kamers in een veilige omgeving. Je voelt je er meteen thuis!

Het huis ligt dichtbij 't centrum (op loopafstand). Maar voor minder dan één Euro heb je een taxi naar 't strand of centrum.

Ik vond het een bijzonder leuke tijd bij een warme, gastvrije vrouw. Het is een eenvoudig huisje maar 't voldoet prima aan de basisbehoeftes. Wat mij betreft absoluut een aanrader!

Voor meer informatie kun je rechtstreeks contact met haar opnemen:
[EMAIL=“elizabeth_lara_andrade-@hotmail.com”]elizabeth_lara_andrade-@hotmail.com

1 like

bedankt voor de toffe tip !!