Kamer gezocht in Parijs

Hey,

Ik ga van september tot februari studeren in Parijs, maar het schiet totaal niet op met een kamer regelen. Heeft iemand tips voor het vinden van een kamer in Parijs. Zou super zijn!

Groeten, Bas

haj!
Het is heel moeilijk om in parijs een kamer te vinden en heel duur. Ik zelf heb ook 3 maanden in de buurt van Parijs gezeten en ik heb er mensen over gehoord.
Ik weet misschien wel een adresje alleen is het niet in parijs.
Van januari tot april heb ik vrijwilligers werk gedaan op een kasteel in chevreuse (ongeveer een uur met de metro van parijs). Toen ik er was zat er ook een jongen die in Parijs studeerde. Die kon in dat kasteel verblijven in voorwaarde dat hij 3 of 2 dagen in de week daar in de tuin werkte. Voorderest was het voor hem helemaal gratis. Onderdak + eten. alleen die paar daagjes werken. Het is echt een aanrader, super gezellig. Je zit dan met nog 5 vrijwillegers in het kasteel.
Anders moet je is op deze website kijken: http://www.meridon.com/HomePageNl

Ik weet niet of het kan maar je kan het altijd proberen.

Hallo!
Ik zit met hetzelfde probleem. Van september t/m februari ga ik stage lopen in Parijs en ben met een vriendin op zoek naar een appartementje. Ontzettend duur en moeilijk te vinden allemaal, heb op veel sites gekeken. Misschien kun je deze nog proberen:

www.lodgis.com
www.appartager.com

Succes ermee, als iemand nog tips heeft, GRAAG!