Woonruimte Parijs Gezocht - Hulp Gevraagd

Hallo allemaal,

Over 2 weken (29 maart 2010) zal ik beginnen met een 10-maandse stage in Parijs. Ik kijk hier natuurlijk heel erg naar uit en de voorbereidingen zijn in volle gang, echter het vinden van woonruimte blijkt nogal problematisch. De afgelopen maanden heb ik aan den lijve ondervonden dat het vinden van een kamer in Parijs - terwijl je zelf in Nederland bent - een gigantisch moeilijke opgave is.

Ik ben ingeschreven op verschillende websites en reageer op kamers via appartager, seloger, lodgis, en noem maar op. Daarnaast heb ik een oproep staan op nederlanders.fr. Ik heb mezelf al Premium Member gemaakt op bijvoorbeeld appartager en heb hier ook voor betaald, echter aangezien de meeste mensen je toch echt willen zien voordat ze een besluit nemen (vrij logisch) - en ik niet voor 26 maart naar Parijs kan - loopt het vaak op niets uit.

Is er misschien iemand die mij hier tips over kan geven of misschien zelfs een kamer te huur heeft of iemand kent die dit heeft?

Alvast bedankt!

Rob Tilstra

Beste Rob Tilatra,

Uit jouw bericht begrijp ik dat je op dit moment in Parijs zit tot ongeveer eind januari. Klopt dit?
Zelf ga ik van 17 jan 2011 t/m 30 juni 2011 studeren in Parijs. Daarvoor ben ik nog opzoek naar een kamer.
Misschien dat ik jouw kamer over kan nemen? Of weet je iemand anders waar ik een kamer kan huren?

Ik hoor het graag van je.

Vriendelijke groet,
Elise de Jong