Kamer/ appartement in Parijs

hi Ik ga studeren in parijs en ik ben op zoek naar een verblijf plaats. Weet je een kamer, studentenhuis of ben je op zoek naar een huisgenote dan hoor ik het graag. Ik zoek iets vanaf september voor 6 maanden tot een jaar. Als ik niets vindt voor september mag ik in januari 2005 ook instromen dus als iets weet voor volgend jaar ook goed. Ik ben 21 jarige dame, schoon, niet-roker.
ik hoop iets te horen. groetjes Blis

Hoi Bliss,
ff vraagje. ik wil ook gheel erg graag in Parijs wonen en studeren. alleen weet je iets over de mogelijkheden van studeren in Parijs? Ik weet namelijk niet over hoe het systeem daar werkt enzo. dus bijvoorbeeld wat zijn hbo studies ets en wat kun je daar allemaal studeren,hoe moet je je daarvoor aanmelden etc. ik hoop dat je me info kan geven want ik zou ook heel graag in Parijs op een kamer zitten met evt dus een medestudent. Je kunt contact met me opnemen via patta_drinktlimonade@hotmail.com

groetjes Patries

Hoi Bliss,

Ik ben ook op zoek naar woonruimte in de omgeving van Parijs (disney) per 1 september en heb geen bezwaar tegen een gezellige huisgenoot :slight_smile:

Ik neem wel mijn 2 katten mee naar Frankrijk…

Wat wil je max per maand uitgeven bliss? Ik woon hier sinds 3 maanden en ga naar de Alliance Francaise. Zal daar eens rondvragen hoe andere studenten daar aan 'n kamer zijn gekomen. Maak je borst maar nat, tis hier peperduur en je krijgt er belachelijk weinig voor terug. Er worden hier afschuwlijke krotten aangeboden in niet al te beste wijken voor 1000 euro per maand.
M

Even een reactie.

Het zal best zo zijn wat jij zegt over die huurprijzen . Maar daar bedoel je denk ik het centrum van Parijs mee? Mijn famlie zit op een appartement in Bussy St George. Het zijn vrij nieuwe gebouwen en zij betalen circa €365 per persoon. Ze wonen er met z,n drieén dus dat is ook over de €1000, maar dan zit je wel een vrij nieuw gebouw. Het ligt 2 metro haltes van Disneypark en 1 halte van een heel groot overdekt winkelcentrum. Ik kan eventueel eens voor je informeren hoe en waar je daar voor moet zijn.

Mvg Roanna.

Hallo Bliss

voor je studie in Parijs kan ik je mijn studio in Montmartre aanbieden. Kijk even op mijn website http://home.zonnet.nl/studio-parijs en/of email mij roel_steenstra@zonnet.nl of bel mij tel 030 2200970. graag hoor ik van je

Roel

studio/appartement te huur in Parijs (Montmartre)

hi ik wil iedereen bedanken voor hun mails,
wegens financiele redenen heb ik mijn studie moeten verzetten naar volgend jaar!
misschien als iemand iets weet voor een latere datum?

ik zal ook tegen die tijd een nwe oproep plaatsen

groetes Bliss