Gezocht: Huisgenote in Parijs!

Hallo allemaal,

Mijn naam is Simone Broekhuizen en ik ben 21 jaar. In september vertrek ik voor 10 maanden met een Erasmus-beurs naar het mooie Parijs om daar een studiejaar frans recht te studeren.

Ik ben een geluksvogel want had al snel een mooi, betaalbaar appartement gevonden! Omdat het de kosten drukt en ik het gezellig vind om met iemand anders te wonen ben ik nu op zoek naar een huisgenote die ook een jaar gaat studeren in Parijs. De huur zal dan per persoon per maand 500 euro bedragen.

Het appartement bevindt zich vlakbij de Eiffeltoren (55, Quai Branly) en we delen dan samen de woonkamer, keuken en badkamer. Natuurlijk hebben we dan allebei onze eigen slaapkamer.

Dus:

• Ben je een leuke, gezellige meid van rond de 20 jaar?
  • Ga je voor een jaar studeren in Parijs?
  • En lijkt het je wat om op deze toplocatie te wonen?

reageer dan op mijn berichtje!

Groeten,
Simone

Hee Simone!

Ik ga ook in parijs studeren via een erasmus beurs vanaf september. Ik ga wel maar voor zes maanden. Heb je proberen op facebook te zoeken en een prive bericht gestuurd, wellicht de verkeerde simone :wink:
Maar goed, misschien ben je toch geïnteresseerd. Stuur me dan maar een berichtje op facebook, dat is makkelijker.

Groetjes

Anouk Steenbruggen

Hey:)

Ik wil eigenlijk hetzelfde zeggen als Anouk. Ik studeer psychologie aan de Universiteit van Gent en ik ga volgend jaar een halfjaar naar Parijs op Erasmus. Ik zou het echt leuk vinden om met een Vlaams meisje iets te delen, maar ik snap dat het wat moeilijk is als je er zelf een jaar blijft.:slight_smile:
Desondanks,moest je het toch willen mag je me altijd toevoegen op facebook:)

xx
Yasmin Nyeste

Hoi Simone,

Misschien heb je allang iemand gevonden, maar ik probeer het toch maar!
Ik ben zelf een studente van 22 jaar uit Amsterdam en ga vanaf september, in ieder geval tot eind januari, in Parijs studeren. Toevallig ga ik ook rechten studeren, aan Paris 1. Ik ben nog hard op zoek naar een kamer, dus mocht je nog iets beschikbaar hebben dan hoor ik dat graag!

Groetjes,

Zsofia

Hoi Simone!

Ik was zo aan het googlen en toen kwam ik je oproep tegen! Wat tof voor je. A dream come true right?!

Mijn naam is Mimi ik ben 20 jaar oud en ik kom uit Helmond.
Ik ben toevallig sinds kort opzoek naar een appartement in Parijs. Ik ben van plan naar Parijs te verhuizen in Augustus/September. Ik heb net mijn mbo 4 diploma gehaald op de dansacademie in utrecht en ik wil nu voor ongeveer een jaar naar Parijs toe om te trainen en audities te doen puur voor de ervaring. Ik ben een hiphop danseres die in een best succesvolle groep zit we reizen ook al best veel over de wereld om shows te geven of te battelen maar ik wil nu even een jaar voor mezelf gaan trainen om nog beter te worden. Ik ga morgen naar parijs toe om met wat mensen te praten zodat ik straks ook nog eens een normal daily job heb. Ik hoop echt dat je nog niemand hebt gevonden want je klinkt als een spontane en gezellige meid. Ik hoop snel wat van je te horen!

Au revoir!

Hoi Simone,

heb je al een huisgenoot gevonden?
Anders heb ik erg veel belangstelling.
Ga per september naar Parijs voor mijn studie

Groetejs Yvette

Hallo Simone,

Heb je al een huisgenoot gevonden?
Ik ben nog steeds op zoek naar woonruimte in Parijs en heb dus erg veel belangstelling.
Vanaf seeptember ga ik er voor een half jajr studeren. Ben 20 jaar

Groetjes Yvette
Laat me even weten