Gezocht: huisgenootje Parijs

Vanaf begin juli dit jaar zal ik voor een tijdje in Parijs gaan vertoeven.
De taal beter leren, lekker schrijven, wandelen langs de Seine, wat wil
een mens nog meer.
Graag zou ik een huisgenootje vinden om samen een kamer/klein appartement mee
te zoeken in Parijs. Parijs is een vrij dure stad, dus iets delen is vaak vele
malen voordeliger dan alleen. Bovendien vindt je sneller iets met zijn tweeen.
Ik zal er zelf voor een aantal maanden (ong. 7) zitten, maar stel dat jij er langer
zou willen blijven, dan kun je gewoon iemand anders vinden voor na die zeven maanden.
Iets over mijzelf:
Ik ben 18 jaar oud, studeer aan een theaterschool en wil er graag even tussenuit
nu het nog kan! Ik hou erg van acteren, schrijven, muziek en reizen, en
heb veel zin om met volle teugen van het Parijse leven te genieten.

Graag hoor ik van je, ik kijk erg uit naar reacties!

Madeleijn

Ps. Tips over wonen in Parijs, of het vinden van een baantje daar zijn sowieso welkom.

Hooi!
Jeetje, jouw plan klinkt als mijn droom! :slight_smile:
Heb je al iemand gevonden? Weet je verder ook al hoe alles zit met hoe veel geld je nodig hebt? volgens mij ook een werkvisum enzo? Qua geld; je hebt vaak een eerste maand borg ofzo… en stel dat we niks vinden moet je in een hotel voor wie weet hoe lang :wink:
Ik zal wat over mezelf vertellen; Daphne, in april word ik 20, ik werk bij men @ work op de gracht in Utrecht. Momenteel zoek ik een mogelijkheid om naar Frankrijk te verhuizen om de taal te leren! Ben een dromer, fan van franse films (vooral met Marion Cotillard of Audrey Tautou) fan van de oude franse chansons en ik hou van schilderen en kunst. Als het je wat lijkt mag je ook mailen naar [EMAIL=“dcvdspek@live.nl”]dcvdspek@live.nl
Ik hoor het wel! Groetjes, Daphne.

Beste Madelijn,

Hopelijk is het je al gelukt een woning in Parijs te vinden.
Als dit is gelukt heb ik een vraag voor als je weer terug naar Nederland gaat.
In februari/maart wil ik graag een tijdje in Parijs gaan wonen. Als het goed is ga jij rond die periode uit jouw woning en terug naar Nederland. Ik zou heel graag de woning van je overnemen (ik vind het niet erg samen met een huisgenoot te wonen). Als je wil kunnen we ook aan woningruil doen. Mijn mooie en nieuwe studio in Amsterdam Oost vlakbij station Amsterdam Amstel voor jouw woning in Parijs.

Ik ben trouwens 23 jaar oud en ben nu een master student sociologie aan de universiteit van Amsterdam. Ik hoop snel van je te horen. Mijn emailadres is magdalien@hotmail.com.

Groetjes Magdalien