Hallo ik ga volgend jaar een jaar lang wonen en werken in Canada ik ga naar Vancouver en zoek namelijk een kamer daar wie weet er een?
Dit is helaas niet het berichtje wat je had gehoopt, maar ik heb een vraagje. Heb je al werk in Canada en zo ja, hoe ben je daar aan gekomen. Ik denk er over om mijn stage in Canada te gaan doen. Heb alleen erg veel moeite om een stageplaats te vinden. Dus als je tips hebt…
Succes nog met het vinden van een woonruimte!
Groetjes Agnes
Hi agnes,
Ik ga 1 jaar werken en wonen in Canada. Ik heb nog geen baan gevonden daar maar heb alle vertrouwen in dat dat daar goed gaat komen. Wat voor richting zoek je als stage plek. Qua woonruimte heb ik al veel contact adress gevonden die ik als ik daar ben ga gebruiken. Laat me weten wanneer je naar Canada gaat en wat voor richting stage je zoekt.
Groeten
afz Ted
hoi Ted,
Ik kan je ook niet helpen met woonruimte, maar denk er ook over om mijn stage in Vancouver te gaan lopen. Ik moet vanaf januari 2005 een half jaar stage lopen voor mijn opleiding. Ik volg de opleiding bouwkunde en wil stage lopen bij een architectenbureau. Misschien kun je tips geven voor het zoeken van een stageplek in Vancouver en het zoeken van woonruimte.
Veel succes met het vinden van woonruimte en het vinden van een baan.
Groetjes Janneke