Kameelsafari te Jaisalmer

Hoi Lotte,

Wij zijn er in juli. Je mag zijn gegevens doorsturen naar mij
[EMAIL=“karencastermans@hotmail.com”]karencastermans@hotmail.com

Merci!

Ik zou de naam ook graag doorkrijgen. Zijn er ondertussen nog lezers/reizigers die gebruik gemaakt hebben van deze tip?
[EMAIL=“everthermans@hotmail.com”]everthermans@hotmail.com
hartelijke groet
evert

Ik ben half april in die omgeving, ik zou graag zijn adresgegevens ontvangen.

Ik ben half april in die omgeving, ik zou graag zijn adresgegevens ontvangen.
graag sturen naar mjeverhoeven@gmail.com

Hi all,

Ik ben via een reis/vrijwilligers-organisatie v.a. 30 juni, enkele weken in Noord-India en verblijf de eerste 2 weken in Jaipur.

O.b.v. maps.google zag ik dat de reisafstand (enkele rit) naar Jaisalmer 8,5 uur bedraagt (570 km).

Ik zou een hippe kamelenrit wel willen meemaken (en tegelijkertijd de beste man steunen), maar ik vraag me af of en in hoeverre het haalbaar is om bijvoorbeeld vrijdagmiddag richting Jaisalmer te gaan (hoe? trein?), daar te overnachten en zaterdagmiddag weer retour te gaan naar Jaipur.

Heeft iemand ervaring met reizen van Jaipur naar Jaisalmer en kan iemand mij vertellen of dit mogelijk is?

Alvast bedankt voor de reactie (en in ieder geval thumps up voor deze vorm van aandacht voor kleine ondernemers in ontwikkelingslanden)!

Ciao,

Willem-Jan

Hoi Lotte,
Nou zo te zien heb je het maar druk als kamelensafari-bemiddelaarster, haha! Ik vertrek volgende week naar India en had dit bericht al vorig jaar gezien en het sprak me aan. Wil je mij Ismail zijn nummer mailen? Mijn mail is: jf_justine@hotmail.com. Dank je wel!!
gROETJES, Justine

Iemand anders de gegevens van deze man beschikbaar? Ik krijg geen reactie van Lotte tot dusver. Hoor het graag! jf_justine@hotmail.com.

Mvg, Justine

Hoi Lotte,
We zitten momenteel in de trein richting jaisalmer en zijn van plan om voor morgen een trip te boeken. Mocht je dit dus nog op tijd lezen, ontvangen wij graag asap zijn gegevens. Goed initiatief!
Alvast hartelijk dank!
Groetjes, jeroen en melanie.
Je kunt de gegevens mailen naar jeroen.degroot@chello.nl

Hoi Lotte,

Ik ga in september alleen naar India en wil ook erg graag een kameelafari doen. Kan je mij de gegevens doorgeven van deze man? Hoe vond jij India?

Vriendelijk groetjes,
Mila

Hee Lotte!
Zie dat je al heel veel reacties hebt gehad, maar mocht je nog steeds willen mailen, ben ik zeker geinteresseerd!
s_schneemann@hotmail.com

Alvast bedankt!

Hey lotte,

Zou je alsjeblief ook het nummer naar mij kunnen sturen? Mijn email is anouk_klemann@hotmail.com
Dank je!

Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen, maar ben nog heel geïnteresseerd, anders worden het de gidsen uit Lonely Planet!

Wij gaan wel pas in februari 2013 maar toch graag adres van kameelsafari
henkiepenkie40@hotmail.com

Hoeveel reizigers hebben dit jaar de gegevens van Lotte gekregen?
Ik heb het idee dat ze niet meer reageert.

Die kameeldrijver zal wel een mercedes gekocht hebben van zooooooveeel klanten

Ik zou graag zijn gegevens willen ontvangen Lotte T_v_leeuwen@hotmail.com

Heeft ze ooit gereageerd op iemands vraag? Anders kan dit topic wel op slot.

Precies!
Dat wilde ik ook zien te achterhalen maar er heeft niemand gereageerd op mijn vraag. En dit heeft zo ook geen zin.

Ik ga eerst nog een PB naar Lotte sturen, voor de zekerheid.

Dat heeft dus geen zin, want haar mailbox is vol.

Hierbij gaat er een slotje op deze topic.