Reisgenootje gezocht:India/4weken feb/maart 2012

Hoi,

In wil graag ergens tussen 20 januari en eind maart een reis door (Noord)-India maken van het liefst 4 weken. Naast de bekende steden met de paleizen lijkt het me prachtig om een kameelsafari met overnachting in de woestijn te doen!
Ik ben me nog aan het oriënteren en sta verder voor alles open…(Nepal?)

Als ik reissites bezoek zijn de eenpersoonstoeslagen enorm! Via IndiaOnline kun je bouwstenen kiezen, zier er erg leuk uit, maar erg prijzig voor één persoon. Wie vindt het gezellig om alle mooie ervaringen te delen en samen te reizen om zo de kosten te drukken?

Ik ben een vrouw, 34 jaar, sociaal, open, enthousiast en voor mijn eerste verre reis op zoek naar een reisgenootje! India is een land dat mij het meest aanspreekt…door de 1001 nachtsfeer, cultuur, natuur en een beetje de spirituele kant…(maar ik ben niet zweverig :wink:

Aangezien ik max. 4 weken weg kan, wil ik niet backpacken, maar om zo veel mogelijk te zien, toch een beetje georganiseerd (maar niet zoals in een groepsreis waar je vast zit aan een strak schema.)

Gewoon genieten, geen gehaast en vrijheid, blijheid!

Lijkt het je gezellig om samen met mij (Noord) India te ontdekken?
Stuur mij dan een berichtje terug!

Groetjes Monita

Hi Monita,
Ik las je berichtje op wereldwijzer/reisgenoten. Ik vroeg me af of je al een reisgenootje hebt gevonden. Ik wil graag naar India op ongeveer dezelfde manier zoals jij dat beschreef. Dus dat sprak me aan! Mijn naam is Nellen Edens (vrouw). Heb je al een reisgenootje? Hartelijke groet, Nellen Edens.

Hoi Nellen,

Ik heb toch een groepsreis geboekt bij Baobab op 5 februari.
Hier heb je ook grote individuele vrijheid en een groep waar je op terug kan vallen.

Wellicht ook leuke een reis voor jou? 23 dagen.

Groetjes Monita