Kado? Help!

Hallo
Een tijd geleden was ik met mijn vriendin in Egypte. Ze heeft daar een relatie en is er inmiddels na toe verhuisd. De 2 weken die we daar waren heeft hij alles voor ons gedaan en hij is nu “mijn broer”.Eind van deze maand ga ik met mijn man bij hen op bezoek en ik zou hem graag een cadeau meenemen maar ik heb geen idee wat. Misschien heeft iemand hier een idee, dat zou heel fijn zijn
alvast bedankt
Mozartje

Ze zijn daar blij met alles wat ze krijgen ik zal toch iets heel hollands meenemen lekker een hollands peper en zout stel en voor je vriendin die daar woont lekkere dropjes ofzo. Maak denk niet veel uit wat je geeft het gaat om het idee.
Ik had voor me schoonma een leuke boodschappentas gekocht bij de kruidvat daar stonden allemaal molens op en ze was er erg blij mee. Ook gebruikt ze vaak een dienblad dus ik had er 1 voor haar gekocht met een mooi weiland met koeien erop echt me schoonouders hebben de dienblad aan iedereen laten zien.
Dus je moet niet zo moeilijk denken alles is leuk toch.

groetjes

kalenders met nederlandse plaatjes doen het ook vaak goed en is makkelijk mee te nemen.
voor je vriendin…denk niet alleen aan drop maar nu met sinterklaas enzo ook aan pepernoten. En wist je dat borrelnootjes ook behoorlijk nederlands zijn??

mijn vriendin die in het buitenland woont wil altijd bastogne koeken en cafe noirs