Kabelbreuk verstoort communicatie midden-oosten.

Mensen die hier ‘last’ van hebben?

Was gisteren op het nieuws en hoorde dat het nog wel tot na de feestdagen kon duren…
Knap vervelend als je vrienden/familie hebt die daar net op vakantie zijn, of een Egyptische lover o.i.d die je niet kunt bereiken.

Ik dacht gisteren dat ik ook mijn ‘vriendje’ uit Egypte niet kon bereiken, kreeg geen gehoor aan de telefoon en steeds allemaal rare geluiden… Later bleek gewoon dat ie al vroeg lag te slapen en z’n telefoon uit had. :wink: Maargoed, ik heb er dus geen last van… Ben benieuwd of andere mensen dat wel hebben aangezien Egypte het meest getroffen land zou zijn?

hallo Mosay,

Was dit gisteren in het nieuws ? Heel raar, normaal dateert de breuk van deze kabel al van het begin van dit jaar, eind januari 2008. Is ondertussen wel al opgelost denk ik.
Heb zaterdag nog internetcontact gehad met een goeie vriend uit egypte, heb niks slechts aan de verbinding gemerkt.

groetjes,

hapsetchut

Kijk maar:

http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2008/12/20/201208_internet_kapot.html

Ik heb er ook niets van gemerkt, zag gisteren iemand uit Egypte online op msn en kan ook gewoon bellen/smsen…

sorry mosay,

je hebt gelijk, had het nog niet gehoord en vond het ook niet op het internet, nu wel gevonden. Bedankt.

gr,

hapsetchut