Kaartjes gekocht bij Baz Bus

Goedemiddag allemaal,

Wij vertrekken donderdag as naar Johannesburg. Nu heb ik bij Baz Bus een tweetal kaartjes gekocht voor me vriendin en mij, deze zijn inmiddels ook al betaald.

Kunnen jullie mij vertellen hoe ik nu aan deze kaarten komt, wellicht bij de eerste opstap??

Alvast bedankt,
Jeroen

ps Wat zijn jullie ervaringen met Baz Bus

Je moet ook je trip nog boeken, dus je plaats reserveren, hebben jullie dat al gedaan?
Schrijf een mail of sms de vraag even aan de Baz bus.

Ik heb alleen maar goede verhalen gehoord. Ook is raadzaam de hostels op je route alvast te boeken.

Veel plezier en het is hier al wee rlekker warm, vandaag al 32 graden en ZON.

vel plezier:cheer:

Je krijgt je kaartje bij de eerste opstap. Soms hebben ze er te weinig, dan heb je geen kaartje, daar doen ze niet moeilijk over. Je kan via de website of via een Sms plaatsen reserveren. Een prima systeem, echt superhandig en niet duur.

Bedankt voor de reacties.

Ik had al een aantal mailtjes gestuurd naar Baz Bus, maar tot op heden geen reactie meer gehad :confused:
Maar dat zal dan nog wel komen.

We hebben in ieder geval twee kaartjes voor 14 dagen, in deze tijd moeten we van J’burg naar Kaapstad reizen. We hebben al wel een planning gemaakt maar nog niets definitiefs gemaakt.
We zijn eigenlijk van plan om het hostel te gaan boeken om het moment dat we met Baz Bus in het betreffende plaatsje aankomen.
Ik neem aan dat dit toch geen probleem is??

Volgens mij is dit nu ook niet de drukste tijd van jaar in Zuid-Afrika???

Wat ik altijd hoor, is dat mensen wel even vooruit bellen naar de hostel. Hoe weet de Baz Bus anders waar ze je af moeten zetten als je daar nog niet gereserveerd hebt? Schijnt wel allemaal redelijk soepel te verlopen dus je hoeft echt nog niet de hele route te weten, maar wel in elk geval de eerstvolgende stop.

Heel veel plezier. Het wordt hier nu volop zomer dus geniet er lekker van.

Natascha / www.zazoetravel.com

Nee hoor, je hoeft niet te bellen naar een hostel om te reserveren. Bij het opstappen zeg je gewoon bij welk hostel op de plaats van bestemming je eruit wilt, en daar word je eruit gezet. Je kan beslissen in dat hostel te blijven slapen, maar je kan ook je spullen pakken en naar de buren lopen en daar verblijven. Als je bij de buren slaapt, moet je er wel rekening mee houden dat je ook weer terug moet lopen naar een opstapplaats van de Bazbus om weer weg te komen.

Van alle plekken waar ik me de Bazbus gestopt ben, heb ik maar 1-2 keer vantevoren gereserveerd. Nadeel van ter plekke regelen is bovendien dat je afhankelijk van je medereizigers uit kan kiezen waar je slaapt! :slapen: