Dank je wel voor jouw bestelling!! Ja, ze zijn echt leuk he?
De reacties zijn ook super en we hopen dat we er heel veel verkopen zodat het veilige huis voor de kindjes van Mtwapa gerealiseerd kan worden.
Fijne dag.
Ik vond die bovenste twee kaarten zo mooi; kan je die ook alleen bestellen of kan het alleen in dat setje??
Die rode (met wereldkaart) en met de kinderen bedoel ik.
We hebben bewust setjes gemaakt omdat je anders met een stapel kaarten blijft zitten. Ik hoop dat je dat begrijpt. De kerstkaarten zijn in setjes van 6 en de algemene kaarten in setjes van 10. Wat leuk dat je ook zo enthousiast bent!!
Hoi,
Ja ik vind ze ontzettend mooi (vooral die eerste 2) en ik begrijp dat het echt per setje moet.
Ik zal mijn oudste zus ook even op de fahari site wijzen; zij koopt altijd kerst en nieuwjaarskaarten via UNICEF maar die club heeft geld zat toch?
Ik ga je zo mailen om de bestelling te doen!!
De kaarten lagen al in de brievenbus hoor! Helemaal geweldig zijn ze; ik ben er erg blij mee!!!
Dank je voor het opsturen! En ik hoop dat je veel bestellingen binnenkrijgt voor de kinderen van Mtwapa.
En Ener? Vind jij ze ook mooi?
De reacties zijn echt leuk en we hopen dat dit een mooie bijdrage gaat worden voor de opvang die we in gedachten hebben voor deze fantastische groep kinderen.