kaarten voor Kenia

Hallo allemaal.

De kaarten zijn binnen!

Kijkt U eens op onze site: www.faharifoundation.com

Wij vinden ze ontzettend mooi geworden. Alles is gesponsord dus de volle 100% komt bij het project de kinderen van Mtwapa terecht.

Groetjes en een fijn weekend.

Lae-titia Giling

Ze zien er heel mooi uit, ga direct een bestelling plaatsen :chin:

Dank je wel voor jouw bestelling!! Ja, ze zijn echt leuk he?
De reacties zijn ook super en we hopen dat we er heel veel verkopen zodat het veilige huis voor de kindjes van Mtwapa gerealiseerd kan worden.
Fijne dag.

www.faharifoundation.com

Hoi Lae-titia,

Ik vond die bovenste twee kaarten zo mooi; kan je die ook alleen bestellen of kan het alleen in dat setje??
Die rode (met wereldkaart) en met de kinderen bedoel ik.

Hoi hoi,

We hebben bewust setjes gemaakt omdat je anders met een stapel kaarten blijft zitten. Ik hoop dat je dat begrijpt. De kerstkaarten zijn in setjes van 6 en de algemene kaarten in setjes van 10. Wat leuk dat je ook zo enthousiast bent!!

Als je ze wilt bestellen doe je dan even een mailtje naar; faharifoundation@hotmail.com ?

Dank je wel!!

Hoi,
Ja ik vind ze ontzettend mooi (vooral die eerste 2) en ik begrijp dat het echt per setje moet.
Ik zal mijn oudste zus ook even op de fahari site wijzen; zij koopt altijd kerst en nieuwjaarskaarten via UNICEF maar die club heeft geld zat toch?
Ik ga je zo mailen om de bestelling te doen!!

Hoi hoi, de bestelling is gedaan!

Hey super!

Ik heb je net geantwoord.

Leuk dat je het ook tegen anderen wilt vertellen.
We hopen dat je er blij mee bent.

Groetjes Lae-titia

Hoi ik heb jou net teruggemaild, wil even weten hoe je er over denkt (of dat kan).
Ik hoor het wel van je!!!

Hey Ener,

Wil je even naar jouw mail kijken?
Dan kan ik jouw kaarten ook opsturen…

Alvast bedankt!!

Groetjes Lae-titia

Hoi Lae-titia,

De kaarten lagen al in de brievenbus hoor! Helemaal geweldig zijn ze; ik ben er erg blij mee!!!
Dank je voor het opsturen! En ik hoop dat je veel bestellingen binnenkrijgt voor de kinderen van Mtwapa.:kenya:

Ja, ze zijn echt leuk geworden he? Dank je wel voor jouw lieve woorden!

wij hopen ook dat dit een groot succes gaat worden. Mensen reageren erg enthousiast, dus we hopen op een goed resultaat.
We doen ons best!!

Groetjes Lae-titia

1 like

En Ener? Vind jij ze ook mooi?
De reacties zijn echt leuk en we hopen dat dit een mooie bijdrage gaat worden voor de opvang die we in gedachten hebben voor deze fantastische groep kinderen.

Ze verdienen het!!!

www.faharifoundation.com

Hee hoi, Ben even uit de lucht geweest, je bent ook drect onthand als de computer het niet goed doet, de kaarten zijn geweldig.

ener