De kinderen uit Mtwapa hebben flink hun best gedaan om prachtige tekeningen te maken. Deze hebben wij bewerkt en liggen nu bij de drukker om gedrukt te worden tot kerstkaarten. Eind november zouden ze hier afgeleverd worden.
willen jullie ze ook bestellen? Het geld wat hierdoor opgehaald wordt komt weer voor 100% ten goede aan deze kinderen.
We hebben 16 verschillende kaarten en we verkopen ze per 8 en per 16. Per 8 kosten ze 3 euro en per 16 kosten ze 5 euro. Dit is exclusief verzendkosten.
Doet U mee? Stuur dan een mailtje naar [EMAIL=“faharifoundation@hotmail.com”]faharifoundation@hotmail.com
Alvast bedankt namens de kinderen van Mtwapa.
Oh ja, mocht U al kerstkaarten hebben, geen probleem, er staat geen datum op en ze kunnen dus volgend jaar ook nog gebruikt worden.
Oeps, ik keek net nog even bij de kaarten en moet even corrigeren. Op 2 kaarten staat : een gelukkig 2011. De rest kan volgend jaar ook nog gebruikt worden.
De kerstkaarten zijn binnen!! Willen degenen die kerstkaarten willen bestellen (wim, van jou heb ik het adres) aub een mailtje naar [EMAIL=“nfaharifoundation@hotmail.com”]faharifoundation@hotmail.com sturen? Ik ga dadelijk naar het postkantoor om te horen wat de verzendkosten binnen Nederland en buiten Nederland zijn. Alvast bedankt allemaal!!!
Hoi Helen, ik heb hem wel binnengekregen. Heb net de boodschappen gedaan en kan vanaf half 10 op het postkantoor terecht, laat het zo even weten allemaal. Bedankt alvast!!!