Juni 2009 Roadtrip Westkust USA of Canada

Hey Gina,

Ik heb momenteel 2 vrijwilligers gevonden maar meer mensen zijn altijd welkom!

Dus mocht je interesse hebben: reageer vooral!

Hoi Roynaldinho (en inmiddels mede-reizigers),

Leuk dat jullie met z’n allen gaan rondreizen. Ik ben half mei klaar met mijn studie in San Francisco en dan wil ik ook rondreizen in de omgeving.
Tip: kijk eens op websites van georganiseerde reizen, wat voor plekjes hen bezoeken. Ik heb al een hele lijst met alle leuke plaatsen en natuurparken die ik wil bezoeken.
Hoe, met wie en precies wanneer weet ik nog niet…

Groetjes Iris

Hey Iris,

Leuk dat je dezelfde plannen hebt.

Ik ga zeker flink research doen, websites van organisaties bekijken, ben al lid van een amerika forum en heb al 2 reisgidsen besteld. Mocht je lijstje willen delen: graag.

Zondag hebben we als het goed is een meeting in Arnhem dus ik hoop dat dan de plannen iets concreter gaan worden.

Mocht je zin hebben om je bij ons te voegen in de USA, dat mag altijd natuurlijk.

gina1983: , ik wilde je onderstaand privebericht sturen, maar je box is vol dus je kan geen meer ontvangen. dus plaats ik het hieronder.

OK, ik hoop zeer snel wat te horen :slight_smile: en wtee mensne zijn welkom hoor als een van beide mee wil rijden :stuck_out_tongue:

ik hoop op positief neiuws, doei!! x

klinkt allemaal zeer leuk. ik zou graag meegaan. maar deze trip zou ik het liefst op de motor doen en niet met een auto. lekker touren door de vs met een groepje!!
dus als je daar zin in hebt om met de motor zo’n tour te doen, let me know

Ben Mark 23 jaar en kom uit brabant
vanaf mijn 18 rij ik al motor

Hey,

Las dat je/jullie al meeting hebben gehad ivm groepsrondreis richting West kust v Amerika. Lijkt me super gezellig om mee te gaan maar dan moet ik natuurlijk wel in de groep passen. Ben zelf 33 en kan denk ik max. 3 weken vrij nemen v mn werk. Heb de Oostkust v Amerika en andere steden al vaker gedaan maar nog nooit de Westkust.
Hoop snel iets v je te horen, hoe het met je/jullie plannen staan en of ik er evt. inpas?!
Bedankt alvast voor je reactie!

groetjes Cliif

we zouden vn 1 tot 30 augustus gaan en boeken normaal deze week de tickets. snel beslissen dus! :slight_smile:
als je nog interesse hebt, mail me en ik stuur je alle plannen door,
doei!!

(Sven_Verhoeven@hotmail.com)

Hoi Sven,

Srry maar in aug. kan ik niet. Was vergeten erbij te zetten dat t meer n reactie was op Roynaldinho omdat ik in die periode wel kan en augustus me gewoon te laat is. Wens jouw en je vrienden in ieder geval een super vakantie toe!

groeten Cliff

De contacten met andere mogelijke reisgenoten zijn helaas op niks uitgelopen.

Zijn er nog vrijwilligers voor een roadtrip in juni langs de westkust van de USA? (ongeveer 3 weken langs San Francisco, Las Vegas, LA en natuurparken)

Hey,

Ik kan vanaf 18 juli…

Johanneke