Jungle tocht

Beste reizigers,

Mijn broer en ik gaan in juni en juli 4 weken naar Thailand. Afgelopen jaar heb ik een jungle tocht gedaan in khoa Sok National park en dit is ontzettend goed bevallen. Nu willen we dit jaar ook een jungle tocht doen die niet toeristisch is en het mag back to basic zijn! Heeft iemand goede suggesties? Dit mag ook in Maleisie, Vietnam, enz enz zijn.
Graag reactie.

Provincie Sarawak in Maleisie is een echte aanrader. Sarawak is nog niet echt toeristisch, de mensen zijn echt heel aardig en willen je alles laten zien. Een week meedraaien in een dorp in het regenwoud zou je ter plekke kunnen regelen. En de trip Kuching - Sibu - kapit - Belaga - Bakun Dam per boot met de locale bevolking over de rivier is ook een byzonder avontuur. Ergens uitstappen en dan verder de jungle in met een gids en verblijven bij stammen…is dat iets wat je zoekt? Er zijn ook veel nationale parken waar je veel trekkings kan doen of bepaalde bergen kan beklimmen. En alles is niet mega toeristisch. Je leeft mee in de cultuur die er straks niet meer zal zijn…
Als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel. Vlieg met Air Asia vanuit BKK naar Kuching; best goedkoop!
grts
karen