Jullie mening i.v.m. Turkije stijl

Beste Turkije fans,

We hebben een experimentje lopen met een aparte stijl voor de grotere landen forums op Werldwijzer. Links onderaan de pagina kun je kiezen voor de Turkije Stijl.

Zouden jullie svp hier commentaar op willen geven? Wat vind je goed aan de stijl en wat zou beter kunnen?

Alvast bedankt!

Jeroen

Sorry maar ik zie die stijl niet???

Ik ook niet

Jeroen…ik zie niks staan links onderin…

Oeps :frowning:

Nu wel, sorry :smiley:

Als je --WW 4.5 uiklapt, daar staat t!(tenminste nu wel een half uurtje terug niet haha)

Maar ik weet t nog niet, ik ga er nog even over nadenken

Ja tis wel wennen,dat rode heeft wel wat,maar het maakt me verder niet uit voorzover ik nu kan zien is het alleen de kleur die verandert is.

Ja Jeroen,back to basic…de winter komt eraan,veel licht…wat kleur er in,ik ga ervoor…in deze donkere dagen

Ik vind het niet slecht… Maar het is inderdaad wel ff wennen!

Zit ik mijn mening in die andere topic te verkondigen, moet je HIER zijn. Nouja. :drugged: Nog geen keer dan!

Beste Jeroen. Ik zeg heel eerlijk, dat ik weinig of geen verstand heb van lay-outs, maar vind deze, als er niet teveel gaat veranderen, best heel duidelijk.

Ik vind het net TE basic… Iets meer kleur en ik vind het ook wel iets!!(al is het maar geschaduwd!)

huh waar moet ik nou kijken ?

Macy: Helemaal links onderin waar je nu 4.5 ziet staan en dan klik je even die Turkije Stijl aan en zie je een iets andere kleur.

De layout vind ik op zich wel mooi. Maar wat ik volgens mij nu mis is de mogelijkheid om alle onderwerpen waarop vandaag is gereageerd te tonen?

ik vind hem ook TE basic.
Iets meer kleur en dan ga ik accoord hhahaha

Groet

Als ik heel eerlijk ben; het is wel lekker licht ja, maar ik denk dat als ik er lang naar kijk dat ik er echt hoofdpijn van krijg.

Volgens mij heb ik een bril nodig want ik zie gewoon nergens 4.5 staan…

Ohw sorry! Heb het EINDELIJK gevonden hahah :smiley:
uhm vind het n beetje saai…

Er mag van mij ook wel een beetje meer kleur in hoor!

Er mag van mij meer kleur in. Ik vind het koud en saai aan doen. Vooral de witte achtergrond.