juli maand bali wie nog?

ik ga van 28 juni tot 28 juli bali
wie nog?

Wat denk jezelf ?? tig duizenden hopen we

Ik sla even een jaartje over, Paulien. Nu twee jaar in juli geweest, en ik vind het behoorlijk druk. Uiteraard zijn er ook rustige plekken, maar toch.

Waarschijnlijk volgend jaar weer :slight_smile:

Ik kon even niet internetten Jenny, maar denk jij wel aan de locale economie ?

Als jij nu een jaar overslaat zie ik het donkerbruin voor de locale warungen of warungs, daar benik nog niet uit,

Groetjes Paulien

Is het meervoud van warung niet gewoon warung2? :wink:

Voor de warung van Ibu Edi en Ibu Nyoman in mijn desa is het goed dat ik niet kom. Zij zijn altijd zo blij om me te zien dat ik bij hen niet mag betalen.

Ik zal Indonesië beslist missen, maar ik ben zó nieuwsgierig naar anders landen dat ik een jaartje oversla. Maar koop jij naar een extra nasi campur en een es jeruk namens mij. Enak!

Ikke natuurlijk wel en nu ook weer in juli ivm ons werk Wij gaan 26 juni en vliegen 5 augustus terug. Tel de dagen om bij puru op de sindhu market te eten in sanur. Met haar lieve man en kindjes is thuis komen en het eten mmmmmmm.
Warung java heet het mochten jullie lekker en schoon willen eten .

Waar is die warung java ook in Sanur Yolanda ? Denk jij wel aan het vasten tijdens Ramadan mmmm.

Op de sidhu market ! Ja denk ik aan maar ik ga niet vasten en hun ook niet! zei is balinees en hij komt van java.

Matur Suksma Bu

Hallo paulana weet dat een woord volwassen is maar de rest begrijp ik nog niet!! haha ben aan het leren.

Matur Suksma of Matur Suksema -Matur Sukma= Dank jewel in Basa Bali en Bu is mevrouw.
Ben benieuwd of er nog reacties opkomen van nou jeweetwel
Balinesen laten het Matur vaak weg en zeggen Suksma meer wordt het terima kasih gebruikt.

Juli op Bali!!! Nog 2 maanden…

Mmmm tsjaa kan slechter

Wij gaan van 9 Juli tot 1 Augustus naar Bali:vak02:

Groetjes Denise en Melissa

Van 29 juni tot 23 juli !