Juli - Augustus Bali - Java en misschien Lombok

Hoi allemaal,

Komende juli vlieg ik op 13 juli richting Denpasar, en daar op 24 augustus weer terug. Ik reis met mijn vriendin en wil ook graag Java zien, dus we hebben redelijk wat tijd om de twee eilanden te bekijken. De reden dat we op Bali vliegen is omdat we hier sowieso naar toe willen, en dit qua suikerfeest het makkelijkst leek qua reizen. Nu willen we na ongeveer 1,5 week Bali vliegen naar Jakarta, om vanaf daar onze reis door Java (weer richting Bali) te beginnen. In principe is dan het suikerfeest voorbij, maar ik lees af en toe de drukte nog niet. Ik vraag me dan ook af of het te optimistisch is om rond 23 juli richting Jakarta te vliegen (van tevoren boeken), en dan rond de 25ste de trein naar Bandung en verder naar Yogya. Is het mogelijk om deze treinreis dus op 23 juli te boeken in Jakarta zelf, zodat we het meer op de bonnefooi kunnen doen, of is de kans dat alles dan vol is nog erg groot? We willen het liefst zo min mogelijk vastleggen, maar als het moet, dan moet het. Vanaf wanneer zou je rond die tijd weer wat meer op de bonnefooi kunnen doen, als je het niet erg vindt soms een dag te moeten wachten?

Alvast bedankt!

Antwoorden graag in het volgende draadje:
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=186996&p=1086664#post1086664.

Ik heb daar ook al antwoord gegeven :wink: