Juli/augustus m/v reisgezelschap

Ik ben 57 jaar en een ondernemende en reislustige vrouw. Wil dit samen met een man of/en vrouw gaan ondernemen. Het liefst rondreisje van minimaal een paar weken met auto en hond ( mijn hond). Of een huis huren en delen… Wel waar zee is en natuur om te wandelen. Dorpjes bekijken, relaxen… Weekend weg is ook prima, veel ideeen dus daar komen we wel uit. Het liefst mensen uit de Achterhoek omgeving Arnhem. Ik heb tijd tussen 10 juli en 20 augustus.
Groet Wobke

Hallo Wobke,

Ook ik ben zeer reislustig, heb ruime ervaring in reizen.
Ik heb wel interesse in jouw ideeen.
Ik ben 65 en kom niet uit de Achterhoek maar uit Twente (Enschede) ik hoop dat dat geen bezwaar is.

Gr Olga

Hallo Wobke en Olga,
Ik ben ook al reislustig :slight_smile: en woon ook in het oosten des lands (Hengelo (O) Ik ben 55 en heb n klein campertje waar ik graag weekends enzo mee wegga.
Het lijkt me leuk jullie te ontmoeten! ik weet niet hoe dit het handigst is?
groetjes Marion

1 like

Hoi Olga, leuk dat je reageerde. Ik begrijp alleen niets van deze site. Kennismaken? Na lang proberen dus wel gelukt… Ik wil je mijn telefoonnummer wel geven … Groet Forawin

• Updated - - -

Hallo ,
Lijkt me wel leuk maar in een campertje met twee man en een hond lijkt me niet fijn. Dus wel in voor andere ideeen. Kennismaken?

Hallo Olga, ja leuk. Ik ben alleen erg geïrriteerd door deze site dus houd ik het kort. Hoe gaan we uitwisselen?

• Updated - - -

Ik heb geen idee. Kun je telefoonnummer geven?

Je kunt elkaar het beste een prive bericht sturen als je persoonlijke gegevens uitwisselt, hiervoor klik je op de naam van de ander en dan kan je op de profiel pagina klikken op “Prive bericht sturen”.