Azië is mij goed bevallen! Ik zou graag komende zomer weer een ander stukje Azië gaan ontdekken. Bijvoorbeeld een keuze uit: China, Mongolië, Tibet, Nepal, Laos, Cambodja…
Een avontuurlijke rondreis, veel zien en ook lekker ontspannen! Wie wil er met mij mee m/v? Samen reizen is een stuk leuker!
Zelf plannen is mogelijk, alleen ook afhankelijk van het gebied waarin je reist. Het kan beide leuk zijn! Bij voorkeur zou ik zelf, samen met jou?, plannnen.
Hoi hoi,
Ik vlieg 11/7 naar Bangkok en was van plan daarna richting Maleisie (sabah) en Sumatra te gaan. Als er iemand in de buurt zit, Let me know!
Greetz
Toevallig ben ik vorig jaar een maand in Sabah / Sarawak geweest… Dus ik wil dit jaar eigenlijk net de andere kant op, dus denk niet dat ik ergens in de buurt zal komen. Veel plezier iig, Sabah & Sarawak zijn top!
Ik ga eerst paar maanden naar Australie. Vertrek dit weekend. Maar moet es kijken wat ik van de zomer ga doen. Ben erg reislustig en heb tegenwoordig de smaak goed te pakken. Maar zit wel aan vakantietijd gebonden ivm studie.
Momenteel zit ik op een project, voor Universiteit Leiden, wat precies tot de zomer loopt. Ik zit dus ook aan de vakantietijd vast… Waar en wat studeer je? Welk jaar? (nieuwsgierig)
Ik ben een keer met Sawadee naar Thailand geweest, zeer goed georganiseerde reis. Ook de reisleiding was perfect, de reisleider heb ik afgelopen zomer in Sabah weer ontmoet. (Bij toeval) In Sabah/Sarawak heb ik gedeeltelijk alleen gereisd en een stuk met een Australische reisorganisatie (Geckos). Dit was de enige mogelijkheid nog, ze waren redelijk aan de prijs.
Opzich zou ik nu graag zelf reizen, maar alleen is dan niet zo praktisch. Vandaar ook mijn oproep
Hey Bart,
Heb jij misschien nog wat tips voor mij? Ik was van plan de mount Kinabalu te beklimmen, de caves te bezoeken en te gaan kanoën op één van die mooie rivieren in de jungle. Ik ben erg benieuwd of je die plekken goed kunt bereiken (welk vervoer etc.) en hoeveel dagen ik hier ongeveer voor moet uittrekken…
Alvast bedankt!
Greetz
hoi bart, ik weet niet of je nog steeds een reismaatje zoekt?
ik zou graag 3 weken ook die richting op willen liefst wel georganiseerd maar kan ook gewoon samen al heb ik daar geen ervaring mee