Juist??? Zorgen???,

Hoi iedereen gelukkig nieuwjaar
Mijn ouders maken zich zorgen, binnenkort vertrek ik naar thailand, maar vandaag hebben ze gezien dat er een massa betoging was in Bangkok, maken ze zich terecht zorgen? Is het paleis enz open? veranderd het iets voor de toeristen? Onveilig?

Mijn paspoort is nog een 2 jaar geldig, dus dat is in orde
Verder moet ik mijn identiteitskaart meenemen, 2 foto’s voor als ik Cambodja wil bezoeken, retour ticket vliegtuig en geld
Dat zal het zowat zijn denk ik, of vergeet ik nog iets???

De straatnamen in Thailand zijn die ook aangeduid in het Engels???
Weet er iemand waar ik een gemakkelijke stratenplan kan afhalen van de meest toeristische plaatsen in Thailand??
Mvg Gino

Je paspoort is je identiteitskaart voor in het buitenland. Ik zou me niet zoveel zorgen maken, Bangkok is zeer groot, de kans dat je hinder hebt van de betogingen is klein maar houdt het nieuws wel in de gaten en ga het niet opzoeken.

Elke goede reisgids heeft een plattegrond van Bangkok, desnoods pluk je een kaart van internet. Maar ook zonder plattegrond kom je er wel.

Creditcard voor noodgevallen?

Was drie weken geleden samen met mijn vriendin op de chatuchak weekend markt,en daarbuiten stonden de thaise betogers ook massaal te toeteren,het ging er allemaal vriendelijk aan toe.
Gewoon je niet mengen in zo’n gelegenheden en rustig doorlopen,het komt er op neer gewoon je gezond verstand gebruiken.
Alle straatnamen zijn in het engels en thais aangegeven,zoals thaigoods hierboven aanhaalt kan je gewoon de plattegrond van het internet downloaden.
Heb je een boek gekocht dan kan je die nadien verkopen aan de stalletjes in de Rambutrie road(voorbij de eerste bocht)