Jongerenreis in de Zomer

Ik ben Alexandra bijna 21 jaar. :cheer:

Ik wil graag deze zomer op jongeren reis naar een lekker warm land… Kreta,cran canaria… Met http://www.beachmasters.nl/ … Daar is het niet zo duur,en heeft leuke excursies…

Wie wil er mee… lekker bakken op het strand,leuke dingen doen en s avond lekker uitgaan…

dan heb ik nog een betere tip voor je kom gezellig deze zomer naar suriname de reis kost 725 euro de acomodatie kost niks kwa drank en uitgaan ben je daar aan het goede adres en met de zon zit het ook goed door voordelen zijn het is elke dag rond de 35 graden en het is niet de warmte zoals in europa maar een tropische warmte dat voel je zkr vanwege het weer als het in europa 35 graden is voelt het benauwd aan in suriname totaal niet

groetjes angelo

725 vind ik veel voor een reis… zoals je misschien zit op de website,kun je voor 300 euro een hele leuke vakantie hebben met alles erin,…

toch bedankt voor de tip

jha oke dan heb je alles er in maar in suriname heb je weer voordeel tis 4 x goedkoper als in europa en je ken in plaats van 1 week ook 2 maanden blijven voor het zelfde tarief en prijs voor uitgaan is gratis alle clubs prijs voor drank is om en bij de 5 surinaamse dollar dat is zon 1.25 euro denk er nog maar es over naar

groetjes angelo

ps tis de reis van je leven

het lijkt me idd een mooie ervaring,alleen heb ik niet zomaar 700 euro… en zit daar de vliegreis al bij dan?

maar dan nog,veel geld… misschien ooit een keer

jha alles bij in vliegreis en acomodatie

heeey

ik ben jo, 22 jaar
mij lijkt t ook super om a.s. zomer lekker te gaan partyen!!!
ik stuur je ff een prive bericht met mn msn!

hoi hoi,

Klinkt leuk ik ben nienke en ben 25 jr.welke periode wil je gaan?

Groetjes nienke

Heey,

ik weet het nog niet. Ik ga straks eerst in mei naar egypte. En ik heb me net aangemeld bij een camping in nederland voor animatie werk. Eerst ff kijken of ik daar kan werken. Ik wil gewoon ff een weekje naar kreta of zo. Wat had jij in gedachte?

groetjes

hoi hoi,

Ik had in gedachten om beetje in voor of na zeisoen 2 weekjes naar bulgarije te gaan of turkije ofzoiets.omdat in hoofd seisoen onbetaalbaar is om op vakantie te gaan.sorry voor me spelfoutjes haha:)en dan gewoon een lekkere strand vakanties met leuke excrusies lekker uit eten en uitgaan en shoppen.

Groetjes nienke

Heey Alexandra/Nienke,

Ik ben Kim, 20 jaar en ik ga met een vriendin van 30 juni t/m 3 juli naar Chersonissos (wel via OAD Reizen). Misschien, als je nog iemand kunt vinden…(Nienke? :D) is het leuk om gewoon bij ons ‘aan te schuiven’. Dan weet je alvast dat je aanspraak hebt, en kunnen we natuurlijk af en toe gezellig samen dingen doen, maar ben je toch niet ‘gebonden’… :wink: Ik heb ook een oproepje geplaatst (Naar de zon in de zomervakantie van 2011, onder ‘Europa’, pagina 3) daar staat iets meer over mezelf en hoe mijn vakantie er ongeveer uitziet! Let me know! :wink:

hoi kim!

ik zou ook wel mee willen!
het lijkt me superleuk om naar Chersonissos te gaan, en die tijd komt me ook precies goed uit!
maybe kunnen we met zn 5e gaan?!

liefssss

je mag me toevoegen [EMAIL=“sunlife25@live.nl”]sunlife25@live.nl
jongen van 27jaar.