Ik ben een jongeman van 26 die in zijn planning heeft staan
om in Feburari voor het eerst te gaan backpacken. Ik heb tussen
opleiding en werk mooi tijd en wou 2 maanden rondtrekken
door India & Nepal. Nu wil ik graag weten of er toevallig ook
nog andere jongeren zijn die van plan zijn daar heen te gaan, of
zijn geweest en mij van goede tips kunnen voorzien. Heb me al aardig
ingelezen maar het is natuurlijk nooit verkeerd om meer te horen.
Informatie over hostels, plaatsen of bezienswaardigheden die ik
eigenlijk niet mag missen.
Ik ben Misha(v), 24 jaar, verpleegkundige, woon in Amsterdam en het belangrijkste; ik ben ook van plan om in februari naar India en Nepal te gaan.
Tijdens het reizen hou ik van veel natuur, actieve dingen doen, mooie stadjes bekijken maar ik hou ook erg van feestjes,
heel veel nieuwe mensen ontmoeten en gekke dingen doen. Hoe zit dat bij jou?
Ik ben zelf van 2-3 maanden te gaan maar hoef niet perse die hele periode samen te reizen, het lijkt mij vooral fijn om samen met iemand te beginnen en daarna zien we wel hoe het gaat!
Ook ik ben van plan om Februari en Maart naar India te gaan!
Ben 23 jaar en studeer Geneeskunde in Amsterdam.
Mijn plan is om de eerste maand vrijwilligerswerk te doen bij een stichting die een bekende van me heeft opgezet (onder andere Engelse les geven, kids helpen met huiswerk, misschien zwangeren voorlichting geven over HIV/AIDS). Krijg daar onderdak, eten, etc. voor €150,- per maand en het lijkt me wel een mooie manier om iets van hun cultuur op te snuiven.
Na februari wil ik dan in Maart reizen. Verdere invulling moet ik daar nog aan geven.