Ik ben een jongeman van 26 die in zijn planning heeft staan
om in Feburari voor het eerst te gaan backpacken. Ik heb tussen
opleiding en werk mooi tijd en wou 2 maanden rondtrekken
door India & Nepal. Nu wil ik graag weten of er toevallig ook
nog andere jongeren zijn die van plan zijn daar heen te gaan, of
zijn geweest en mij van goede tips kunnen voorzien. Heb me al aardig
ingelezen maar het is natuurlijk nooit verkeerd om meer te horen.
Informatie over hostels, plaatsen of bezienswaardigheden die ik
eigenlijk niet mag missen.
Ik ben Misha(v), 24 jaar, verpleegkundige, woon in Amsterdam en het belangrijkste; ik ben ook van plan om in februari naar India en Nepal te gaan.
Tijdens het reizen hou ik van veel natuur, actieve dingen doen, mooie stadjes bekijken maar ik hou ook erg van feestjes,
heel veel nieuwe mensen ontmoeten en gekke dingen doen. Hoe zit dat bij jou?
Ik ben zelf van 2-3 maanden te gaan maar hoef niet perse die hele periode samen te reizen, het lijkt mij vooral fijn om samen met iemand te beginnen en daarna zien we wel hoe het gaat!
Ook ik ben van plan om Februari en Maart naar India te gaan!
Ben 23 jaar en studeer Geneeskunde in Amsterdam.
Mijn plan is om de eerste maand vrijwilligerswerk te doen bij een stichting die een bekende van me heeft opgezet (onder andere Engelse les geven, kids helpen met huiswerk, misschien zwangeren voorlichting geven over HIV/AIDS). Krijg daar onderdak, eten, etc. voor €150,- per maand en het lijkt me wel een mooie manier om iets van hun cultuur op te snuiven.
Na februari wil ik dan in Maart reizen. Verdere invulling moet ik daar nog aan geven.
Ik ben een Groningse studente van 25 en ik ben (vanaf) 18 februari in Mumbai, zijn jullie er dan ook en hebben jullie zin om een paar dagen samen de stad te bewonderen? Ik wil als meisje liever niet alleen in Mumbai rond huppelen dus als er iemand zin heeft om met me mee te komen, dan plak ik er een paar dagen aan vast voordat ik terug vlieg naar Amsterdam Ik sta op het punt om mijn ticket te boeken, dus een snelle reactie is gewenst…
Ik ben in de hele maand februari, en met optie tot langer in India te vinden. Ik vlieg 6 februari naar Delhi om vervolgens vanuit daar India te gaan verkennen. Verschillende steden en streken bezoeken en zoveel mogelijk over het land te leren! Ik ben 22 jaar en het is altijd fijn/gezellig om verschillende mensen te leren kennen… Mocht je ook in India zijn (waar tot heden nog onbekend) en het ook gezellig vinden om met iemand samen te reizen (ook deze tijd maakt inprincipe niet veel uit) dan kan je me altijd een berichtje sturen. Ook een whatsappbericht is prima; 0642053412.
Hoi, Ik ben van plan in februari naar Zuid India te gaan om daar te gaan werken als vrijwilliger. Ik heb een hele fijne organisatie gevonden die daar een heel goed project heeft, wellicht heeft een van jullie zin om samen met mij daar aan de slag te gaan?
Het zou gaan om lesgeven ( engelse les, of anders) en te helpen bij het weeshuis. Daar verblijven rond de 80 kinderen.
Mocht iemand interesse hebben dan hoor ik dat graag.
gr, Julianne
hee, ik kom uit Haarlem en ik ben 18 jaar. Mijn vliegtuig vertrekt 30 januari en ik blijf er drie maanden backpacken. Ik begin in goa om daarna naar hampi te gaan de rest van mijn reis heb ik eigenlijk nog niet bedacht. maar dat moet zich ook een beetje vormen onderweg. Maar sinds de datum van mijn vertrek steeds dichterbij komt word ik wel een beetje zenuwachtig en krijg ik kriebels in mijn buik dus een maatje achter de hand is altijd fijn.
groetjes Isolde de Jong