Hoi ik ben Anton, 51 jaar jong, sinds enkele jaren single, woon in Son bij Eindhoven en wil in februari naar India gaan backpacken. Graag kom ik in contact met mensen die daarmee ervaring hebben; ik heb het enkel gedaan in Maleisië. Samen reizen is een optie.
Ik hou van cultuur en natuur, en zoek dus ook naar de beste locaties.
Hoi Anton,welkom op wereldwijzer!
Ben je op zoek naar een reisgenoot voor een trip of vakantie in het Buitenland,dan kan je altijd een berichtje plaatsen in het reisgenotenforum hier op wereldwijzer!
Zet in de titel van je oproep o.a. de bestemming (land of streek) en de periode (zomer, oktober, een jaar, etc.); bijv: Reisgenote gezocht voor 3 weken Turkije; of: Reisgenoten gezocht voor rondreis Z-Amerika eind 2012.
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
Suc6 nog met het backpacken in India!
groet,georgessiam.
Ik ga over 2 weken rondtrekken in India en Nepal maar wel met een kleine groep. Ik ben 47 jaar,vrouw, en om in zulke landen alleen te gaan backpacken vind ik een beetje te riskant vandaar dat ik met een kleine groep ga trekken.
Ik krijg nooit iemand zo gek om met mij mee te gaan naar de middle of knowhere:wereld:
Ik heb al veel van de wereld gezien en ach, wie weet tref ik nog wel eens iemand die net zo gek is als ikke
Ha Monique; thxs voor je reactie!
Keigaaf zeg zo’n reis, en al snel!
Tja samen reizen is ook best lastig want je dient elkaar dan toch wel te geven en nemen.
Ik heb vanmiddag geboekt!
Jij bent echter al veel verder qua voorbereidingen dus ik wil graag wat tips en info van je; vind je dat goed?
Je woont vast niet in de buurt van Son dus zou skypen een optie zijn? Mijn skypenaam is antoniusgerrits.
Hoi hoi,
Ik zal het je nog sterker vertellen ik werk momenteel in Son en Breugel:-)
Ik woon zelf in Tilburg. Skype heb ik niet, ik heb wel msn. Je kunt mij wel toevoegen onder het emailadres:
gr Monique