Jiba

Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik willen deze zomer op vakantie naar Turkije. Voor mij is het de tweede keer voor hem de eerste. Nou heb ik in reisgidsen en op internet gezocht naar leuke betaalbare all inclusive vakanties. Toen kwam ik op jiba.nl terrecht. Daar zijn de vakanties echt goedkoop. Je kan vaak voor de prijs van 8 dagen bij een gewone reisorganisatie 12 dagen op vakantie. Dit lijkt mij wel wat. NOu is mijn vraag wie heeft er ervaring met Jiba.nl. Ik wil graag alle verhalen horen ook de slechte ervaringen maar ook de goede.

Groetjes Wendy

mijn vriendin werkt er:) t schijnt een goede en betrouwbare reisorganisatie te zijn

Heb persoonlijk nog nooit iets verkeerds gehoord over Jiba…

Op zich is HI ook niet al te duur…

Liefs Cyn

Jiba is idd prima. Hé, dat…

Jiba is inderdaad prima, niets op aan te merken.

Hoi Wendy.

Ik zelf heb geen ervaring met Jiba, maar wel met directsellers op het internet. Zo te zien op hun site, kun je er met gerust hart een reisje boeken. Zij zijn overal lid van, dus dat is vaak al een hele geruststelling.

Vorig jaar had ik via het internet een Turkijereis bij Gomundo geboekt en dat was heel goed bevallen.

Dit jaar ook via het internet, een reisje naar Spanje ( Neckermann) en voor in het najaar nog een week Portugal geboekt bij vaya.nl.

Jiba heette eerder Suntrex. Sinds maart 2005 zijn de onder de naam Jiba verder gegaan. Is allemaal op hun site te lezen bij… contact.

Succes ermee.

Mvg, Roanna:wave:

Ik ben afgelopen mei met mn ouders en mn zusje met Jiba naar Alanya geweest en dat is ons echt prima bevallen!!
Ik zou zo weer bij Jiba boeken!

Liefs Rieneke

Jiba wat voorheen Suntrex was is een reisorganisatie die alleen via internet te boeken is, gewoon ANVR/SGR aangesloten dus van alle gemakken voorzien.
Reisgigant behoort trouwens tot de zelfde organisatie.
Uit ervaring weet ik dat Jiba in Turkije veel met de corendon organisatie samenwerkt, vaak de zelfde hostessen e.d.

Inderdaad,

Hun plaatselijke agent hier is Corendon,zie hun prestaties op vakantiereiswijzer…

Groetjes,

Hans.