Iemand ervaring mee ?
Heb nu niet veel tijd , maar dacht ergens gelezen te hebben dat de been - en zit ruimte nogal krap waren ( ik probeer het op te zoeken vandaag ).
:chin:
Merci, t’is voor in maart.
Het lijkt erop dat reizigers tevreden zijn met de service aan boord van Jet Airways,er is een groot aanbod qua:entertainment aan boord van het vliegtuig,ook draaien ze recente films meestal van het land zelf(Bolywood,toestanden)Je kunt ook kiezen voor het eten tussen een vegetarische of een standard maaltijd aan boord.Volgens de mensen die al hebben gevlogen met Jet Airways,zou je de beenruimte kunnen vergelijken met klm,dus met andere woorden langs de krappe kant.Over het vliegveld Mumbai,zouden de mensen niet tevreden zijn over het grondpersoneel(trage check-in,tranfers enz…
Ze staan er niet bij verdorie !
Jet Airways vliegt op lange afstand met B777-300ER of A330-200, op kortere afstand met diverse B737 versies.
Ik heb er verscheidene malen mee gevlogen en was steeds heel tevreden, ook van de beenruimte. Het inflight entertainment systeem is top met heel wat meer dan alleen maar Bollywood films, ook recente topfilms, gewoon vergelijkbaar met Westerse airlines.
Eten en drinken is gewoon goed, de flight attendants in hun gele pakjes zijn top.
Ik zou er meer mee vliegen, maar ze zijn soms nogal prijzig.
De transit area in Mumbai is enkele jaren geleden helemaal vernieuwd en is vergelijkbaar met onze Europese luchthavens.
Tsja,dat weerhoud me ook om met deze luchtvaartmaatschappij te vliegen,vindt het eerlijk gezegd de tickets te duur.(tenslotte ze vliegen niet rechtstreeks naar Bangkok)dan kan je evengoed met Etihad of Egyptair vliegen,het schilt hem 250eurokes in je portemonee!
beenruimte 78 cm
Air China 86 cm, Qatar 86 cm ,Egyptair 83 cm, China Airlines 81 cm ,Thai 86 cm, klm 78 cm , Eva Airways 83 cm …
Info Connections .be
Vlucht Brussel - BKK
mercieke:kus:'s
Kostprijs 738€ pp, hebben deze genomen omdat deze het best paste.
De andere lagen in zelfde prijsklasse en soms duurder.
We zien wel.:vak02:
Voor 738 euro zijn er nog zeer veel andere maatschappijen waar je mee kan vliegen zelfs rechtstreeks…