Jullie ervaringen met Jet Airways voor lange afstand

Hallo allemaal,

Ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn met Jet Airways voor lange afstandsvluchten? Ik zit te twijfelen tussen enkele maatschappijen om m’n ticket naar NY te boeken. In eerste instantie had ik zitten kijken naar Continental Airlines, maar nu blijkt dat ze op de heenreis met een B757 vliegen en het lijkt me toch niet zo interessant om de oceaan met een narrowbody over te vliegen.

Een alternatief is dan bijvoorbeeld Jet Airways die je voor een mooie prijs de oceaan over helpt en dat met een Airbus A330-200. Daarnaast krijgt de maatschappij over het algemeen toch zeer goede ervaringen.

Wat is jullie ervaring met Jet of kan 'k beter toch voor een andere maatschappij kiezen?

Alvast bedankt.

Hallo,

Ik ben vorig jaar in Juli met JET vanuit Brussel naar Toronto gevlogen.
Het inchecken in BRU verloopt vlot,opgelet wel voor het eventuele overgewicht,zijn tamelijk streng.
De vlucht naar Toronto was qua service veel beter dan de terugvlucht.
De A330-200 is nog een jong vliegtuig binnen de vloot van JET en is een ruim vliegtuig,genoeg beenruimte,heel veel film en muziekmogelijkheden en zoals gezegd goede service met verschillende extra drankrondes.
Bij het terugkeren was de service veel minder,veel te gehaast en de crew leek mij niet wakker die dag. Het eten voor de terugvlucht was ook maar povertjes.Deze keer moest je zelf je drankjes gaan halen ofwel héél lang wachten,durf het toch aanraden want heb al veel slechter ervaringen gehad dan met JET.

Heb al enkele malen de verbinding Brussel-Mumbai gemaakt met Jet Airways. Telkens goede tot zeer goede service. Het eten was steeds tiptop en de inflight entertainment is zeer goed.
Beenruimte was altijd zeer ruim.
Aanrader volgens mij.

Drankjes zelf achterin halen? Juist prima! Je zit uren en uren, wat eigenlijk héél ongezond is. Dus als je zelf moet lopen voor je drankje krijg je nog ietsje beweging!