Jeroen op de radio bij weg met BNN!

KLIK HIER (Live tv)

Hij had het al in het Reiscafé kletstopic vermeld, maar verder nergens geloof ik. Dus vandaar dat ik het zo even meld. Hij zegt dat hij rond half 9 te horen zou moeten zijn, dus we zijn nog op tijd!!!

Liefs,
Carolina

P.S. Hiermee bedoel ik dus onze eigen Jeroen. Zie ook hier op de Info Pagina. Als het goed is zal hij iets vertellen over de Reis Awards en het moet nu ieder moment komen!!!

Liefs,
Carolina

Ik heb je gehoord hoor Jeroen! Vond je goed overkomen, maar mag ik zeggen dat ik die presentator een beetje een sukkel vond… Wist ie wel precies wat de Awards inhielden???

Maar goed, wat vond je er zelf van? Daar ben ik wel benieuwd naar!

Liefs,
Carolina

Ik vond zelf het interview niet lekker lopen, weet niet of dat nu aan mezelf lag of aan de presentator, misschien aan beiden. Afgelopen donderdag hebben we een testinterview gedaan en dat ging zeer goed. Ik vond het een beetje vage vragen. Misschien speelt het ook mee dat Xander nog op de ic ligt waar m’n gedachtes natuurlijk ook zijn. Nouja, gebeurd is gebeurd, volgende keer beter.

Ik heb het net nog effe beluisterd, want ik had de live-uitzending gemist. Idd een rare manier van vragen stellen. Volgens mij had ie het niet helemaal begrepen, nee. Maar ja, het gaat ons natuurlijk om de publiciteit.:thumbsup:

Hoi hoi,

Ik heb net ook even zitten luisteren naar het interview. Ik vond de vragen een beetje negatief gesteld van de presentator. Ja, het is belangrijk dat een presentator scherpe vragen stelt, maar nee, een presentator hoort niet tijdens een interview nadrukkelijk zijn eigen gevoel/mening hier in op te nemen. En dat is wat er volgens mij wel gebeurde, nou ja, dat gevoel is wat ik kreeg…

Ik vond het iig wel leuk dat er aandacht aan besteed is op de radio en ik ga ook zeker nog even stemmen. :smile:

Groetjes,
Barbara

Hoi Jeroen,

Ik heb het nog even nageluisterd. Vind ook de inleiding heel negatief. Eerst beginnen over alles wat slecht kan zijn op reis, terwijl de wereldwijzer awards daar helemaal niet om gaan.

Ik heb in ieder geval zeker niet het idee, dat het aan jou lag. Ik vond echt dat de presentator zich verkeerd opstelde en verkeerde vragen stelde. Op een gegeven moment gaat hij zo door over de organisaties die onderaan staan, dat sloeg gewoon nergens op…

Jij gaf er gelukkig gewoon een goede draai aan. Ik vond je eindregel ook heel sterk. Daar maakte je heel goed mee duidelijk wat Wereldwijzer met die awards wil laten zien.

Wie het niet gehoord heeft: hier kun je het naluisteren (zie ook hier). In minuut 27 (om precies te zijn begint het op 00:27:38) begint het onderdeel over Wereldwijzer. Vanaf 00:28:13 hoor je het telefoongesprek met Jeroen.

Liefs,
Carolina