Graag zou ik willen weten hoe de wegen op Aruba zijn?
We willen op vakantie het eiland goed bekijken, en op leuke plekken gaan wandelen. Is een jeep dan nodig?
Bedankt,
Erik
Graag zou ik willen weten hoe de wegen op Aruba zijn?
We willen op vakantie het eiland goed bekijken, en op leuke plekken gaan wandelen. Is een jeep dan nodig?
Bedankt,
Erik
Hi Erik,
Mijn reis naar Aruba is inmiddels al weer 10 jaar geleden, toen hebben wij wel jeeps gehuurd, dat was vooral erg leuk.
Twee jaar geleden was ik lange tijd op Curacao, wat vergelijkbaar is, en een jeep is daar niet perse noodzakelijk, maar wel handig. Het ligt er aan of je natuurgebieden wilt gaan bezoeken of alleen op de grote wegen wilt blijven. De hoofdwegen zijn allemaal geasfalteerd, er zitten wat gaten en scheuren in maar dat is met elke auto goed te doen. Een jeepje is wel handig als je afgelegen gebieden in gaat, maar je hebt echt geen hele zware nodig.
Houd er wel rekening mee dat jeeps vaak ‘soft top’ daken hebben en dat ze daarom wat inbraak gevoeliger zijn. Als je gaat wandelen, spullen mee nemen of uit het zicht leggen.
Fijne vakantie!
Bedankt Anna,
Als ik het zo zie, zal het wel met een normale auto lukken. Te gek gaan we het niet maken. Maar we willen wel veel zien. Dus niet alleen de zee.
Groetjes.