Java-Bali, Lombok dan nog de moeite waard?

Wij gaan in juni drie weken naar Java, Bali. In eerste instantie wilden we ook graag naar Lombok maar twijfelen nu (mede door de niet al te lange tijd) of het wel van zoveel toegevoegde waarde is dat we dat niet mogen missen. Of zijn eilanden als Lembongan net zo’n leuke toevoeging aan onze reis? Ook in verband met eventueel slikken van malariapillen voor een paar dagen Lombok misschien niet de moeite waard?

We hebben alleen tickets geboekt, vliegen op Jakarta en terug vanaf Bali. Verder zullen we wel met het ov gaan reizen. Tips voor Java, Bali en evt Lombok? En beter Lembongan of Gili?

Benieuwd naar jullie ervaringen!

Op dit forum staan heel veel tips voor Java en Bali in drie weken. Heb je die al gelezen? Ik zou gezien de tijd me zeker niet focussen op Lonbok of Lembongan.

Ga gewoon lekker op weg, en zie ter plekken hoe ver je komt. Als je tijd over hebt kun je een extra eiland bezoeken, heb je geen tijd over dan komt dat een volgende keer. Ga je niet haasten.

Helemaal eens met Jenny. Er is al zoveel te zien en doen op Java en Bali. Als je er ook nog Lombok of Lembongan aan toevoegt, wordt het echt krap denk ik.

Bedankt beiden! Na bijna het complete forum te hebben gelezen inderdaad leek het mij ook al nog een haastklus worden dus we houden het bij Java, Bali en kijken dan wel hoeveel tijd we nog ‘over’ hebben. Genoeg moois te zien… Bedankt voor de bevestiging!

1 like